Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

Person använder en Bosch Professional 18V borrskruvdragare för att skruva i en träkonstruktion.

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Johanna... och 9 till
  • Laddar…
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
2001 !

Nyss köpt kolonistuga och då ska det skruvas och helst inte för hand !
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
richardtenggren
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år?

20 år

Man kan aldrig få för många skruvdragare, min brann nästan sist jag drog en längre skruv, den vita röken blottade sig.
 
Svar: 20år

Precis köpt hus och skulle vara perfekt om jag och frugan kunde skruva samtidigt
 
I år fyller bygga hus 20 år.

I somras när det byggdes altan blev det klart att min far behöver en ny skruvdragare. Stor, tung och klumpig var ledorden för den. Den är dock blå, så att byta ut den mot denna vore en fantastiskt trevlig present!
 
20 år
Då barnen kommer behöva lekställning i vårt nya hus skulle en skruvdragare vara perfekt att ha då den inte lär hållas ihop endast av viljekraft.

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
 
20år! (y):giggle:

Jag verkar ha slitit ut min GSR som nu bara funkar i borrläget, en ny skulle göra livet som renoverandes när-helst-tvåbarnsförälder något enklare.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
GustavN
Byggahus.se fyller 20bast.
Denna hade varit perfekt till vårt pågående helrenovering utav vardagsrum och hall där allt från innerväggar till ytterväggar får helt nytt underlag och ytskikt.
 
Byggahus.se fyller 20 år i år!

I vår ska vi bygga ett 85 kvadratmeter stort trädäck, i dagsläget har jag bara en skruvdragare och frugan behöver också ha något att skruva med, gärna då en blå Bosch så vi sedan kan fylla på verktygslagret med andra blå Boschar! :D
 
U
Byggahus fyller 20!

Jag och min sambo har precis köpt vårt första radhus som behöver fräschas till (självklart blir det byggtråd) och skulle behöva en skruvdragare till projektet.
 
Cheesen
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
Bygga hus fyller 20 år.
Jag tänker skänka bort skruvdragaren till min bättre behövande bror. Jag har nämligen en liknande 18V redan och vet hur bra den är och hur mycket storebror skulle uppskatta att få en sådan till allt hans hemmafix. (Han ska nämligen snart gå i pension och kommer då att bli av med redskapsbodan dom har på jobbet:))
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
20 år
Min skruvdragare är lika gammal som byggahus. Tyvärr har den inte inte åldrats lika väl som siten och skulle därför behöva en uppgradering !
 
20 år.

Hade varit perfekt att få vinna den här borrskruvdragaren nu när jag måste uppgradera min trötta skruvdragare till någonting starkare!
 
Hur många år fyller Byggahus.se i år? Svar: 20 år! Grattis :)

Precis köpt och flyttat till första villan, kommer från en mindre lägenhet så har ingen skruvdragare och nu skulle vi behöva sätta upp lite tavlor... och annat ;) varje hus bör väl ha en skruvdragare?
 
hsd
Grattis till 20 årsfirandet och tack för ett bra forum
Jag planerar att lägga nya golv, virke å skruv finns men min gamla skruvdragare har ingen kraft så det behövs en ny
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.