25 kategorier.
Har siktat in mig på en Airfryer för att äntligen kunna göra hälsosammare mat.
 
25 olika kategorier det finns.
Denna Airfryer ger oss en middag vi minns.
Är familjen stor som vår,
Är det av många delar en middag består.
Pommes, bröd och rotfrukter ugnen dela får.
Det underbara krispet är ett minne blott
Och i den vanliga fritösen rinner bara flott
Tack vare Bosch Airfryer bli nu drömmen sann!
Om jag bara Byggahus tävling jag vann...
 
25 kategorier

Jag älskar köksmaskiner. Så mycket att jag själv fått införa köpstopp...men maskiner man vinner räknas inte. Jag har varit sugen på att testa en airfryer länge - och speciellt nu när jag har två små matglada monster (och ett stort) hemma så tror jag denna kan bli ett ypperligt komplement för att underlätta med vardagsmatlagningen
 
Svar: 25 kategorier.

Sambon har tjatat om en airfryer länge nu. Jag är skeptisk och därför har vi heller inte köpt någon. Kanske kan en vinst i tävlingen överbevisa mig och sambon får säga "vad var det jag sa?". Förresten.. kanske bäst att någon annan vinner när jag tänker efter. Lycka till.
 
25 st
Mina barn skulle bli överlyckliga om vi vann o så bra med mindre fett
 
Får det till 25 st!
Jag vill vinna denna utmärkta maskin så att jag får impa på mina barnbarn när(och om) dom kommer på besök någon gång.Hoppas snart!
 
Antal 25.

Frukost, lunch, mellis och middag! Allt blir lika fantastiskt gott med en ActiFryer. Dessutom mycket nyttigare ...
Jag känner att jag inte kan leva utan att ha en sådan på min köksbänk!

Mvh Annika
 
25st

Har länge funderat på att köpa en men inte hittat rätt. Den här skulle va ett utmärkt första steg
 
Jag får det till 25 kategorier.

Vi älskar vår airfryer som vi haft i flera år. Men den börjar sjunga på sista versen och mycket mer än två portioner ryms inte i den. Det vore därför underbart med en ny airfryer stor nog för att även kunna bjuda middagsgäster på vår bästa airfrypotatis.
Jag kan passa på att tipsa om vårt bästa knep för knapriga potatisklyftor. Nämligen att koka dem i ca 10 min i rikligt saltat vatten med nån tesked bikarbonat. Häll av vattnet och rör runt bland potatisen för att ruffa upp ytan. Sen är det bara slänga ner i airfryern och förbereda resten av maten!
 
Svar: 25st
ActiFryer tar matlagningen till nya nivåer, så att familj, släkt & vänner kan fylla på sina nivåer
 
25 kategorier

Med en airfryer skulle jag kunna äta pommes oftare än 1 gång i veckan. Jag håller också på att ställa om till vegansk kost och tanken på friterad tofu får det att vattnas i munnen. (på riktigt alltså, saliven började rinna till när jag skrev detta)
 
Med 2 bonusbarn med autism/asperger och en sambo som inte litar på grönsaker. Så vill jag gärna vinna en vinst som hjälper med övergången från singel i innerstan, till 2 barnsmorsa i förorten. Ja och så behöver jag bonuspoäng hos dom där 2 truliga barnen!

25 olika kategorier av maskiner!


25
 
Svar: 25 kategorier

I ett hem där jag gått över till mer vego och min fru börjat undvika gluten och nu laktos kommer barnen dagligen ner till middagen mer och mer skeptiska till vad vi ska servera den här gången. Dessutom har vi blivit än mer aktiva i vår träning och därmed kostmedvetna men även intresserade av att inte bidra till klimatförändringar och få en mer hållbar livsstil med ekologisk och certifierad mat. För att få dem att inte tappa hoppet helt till sina föräldrars matlagning kanske det krävs en airfryer som kan tillfredställa allas våra behov.
 
Jag räknar till 25 kategorier...
och en ActiFryer passar mig som borde räkna kalorier! ;)
Bästa träningsformen är att renovera,
kakla badrum och slipa köksgolv med mera.
Vi värnar om vår gamla villa,
och älskar frasiga pommes när vi ska grilla.
Hoppas få överraska familjen med den moderna apparaten,
så OBH Nordica kan laga maten.
Tänk att få äta friterat jämt,
det här blir frugans bästa alla hjärtans dag-present!:heart:
 
Svar 25 kategorier.
Min fru och jag närmar oss 60-strecket och har nu gått med i Viktväktarna och behöver verkligen lite peppning genom att vinna en användarvänlig maskin som kan bidra till ett sundare liv, på så vis göra vardagen sundare, lättare och livet enklare. Tänk att med nästan inga feta tillsatser, dessutom snabbt o enkelt, kunna tillreda delikata potatis-, rotfrukts--, olika kött- och grönsaksrätter med utsökt smak och kvalite’ och dessutom utan krav på större expertkunskaper i marlagningskonsten. Låter som en dröm, men genom denna revolutionerande maskin har det faktiskt blivit en sanning.// Håkan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.