Gissar på 25 kategorier.

Prylar gör mig lycklig, speciellt prylar jag gått och sneglat på och önskat mig. Tänk vad gött att slippa dra fram oljefritösen och sen slippa diska den samma. Vilken tjänst ni skulle göra min familj om den här trötta småbarnsmamman fick bli lite lycklig och få en actifryer!
 
Svar: 25 st
Det vore skönt att ha en apparat som sköter arbetet åt oss, jag vet att det skulle pommes till barn med vänner (och mig) och grönsaker och fisk till sambon.
 
OBH Nordica marknadsför 25 kategorier av maskiner.

Jag älskar att pyssla i köket
Men fritering det är värsta böket
För pommes frites ska barn ha
Ja, helst varje da´
Men med ActiFry slipper jag stöket!
 
25 kategorier.

Råkade ut för en incident, när vi friterade i vanlig fritös och det började brinna.
Så nu har vi inte vågat fritera mer. Men en fryer skulle vi våga igen och få god mat.
 
P
Svar: 25 kategorier för enklare matlagning. Att laga mat i Airfryern måste vara säkrare än att fritera maten i en vanlig fritös. För mig som vimsig pensionär skulle det vara bra med ett säkert alternativ och därför önskar jag vinna den fina Airfryern från OBH Nordica.
 
Svar: 25

Efter att ha sökt efter en airfryer och kommit fram till att denna inte är den bästa skulle jag gärna bli motbevisad
 
25 kategorier

Att laga till många kan bli ett helt projekt.
Och många det är vi i vår släkt.
Jag hoppas på vinst i denna tävling.
Det kan ge oss friterat till grillad grävling,
hjort och älg. OBH Nordica ni har min aptit väckt.
 
Svar: 25 st

Motivering:
Nu när jag jobbar hemifrån 100% och båda mina söner i övre tonåren pluggar hemifrån 100% behövs verkligen fler sätt att laga lunchmat snabbt och smidigt. Pommes Frites är självklart en av deras favoriter och med en airfryer skulle vi kunna ha det oftare. Dessutom är jag ju en teknikfreak även i köket så ytterligare en maskin för att förenkla och bredda repertoaren skulle vara suveränt!
 
25 kategorier

Vi är snart tre månader in i vår viktresa, där avsaknaden av olja och smör gjort våra recept ganska glesa. Med ett nytt sätt att bereda mat, kanske idéerna sprudlar. Kanske jag får chansen att vara lite lat, samtidigt som vi båda jublar:love:
 
25 kategorier. Har aldrig vunnit i en tävling Hoppas att det blir 1:gången nu
 
25 kategorier!
Vill vinna för att vi äter klyftpotatis här hemma säkert 5 dagar i veckan. Och VARJE gång leder det till diskussion och bråk om hur mycket/lite olja vi faktiskt behöver ha på potatisarna ;)
 
22 kategorier

Motivering:
Det är ju viktigt att bli mätt men inte med en massa fett. Potatis, fisk och kyckling kan du enkelt laga utan att magen tar en så stor skada. Sorry min barn det blir tufft ni får nästan bara luft.
 
Friterad är gott oavsett vilken sort. Svart och med luft blir nyttigt och tufft.

25 kategorier.
 
Obh Nordica har 25st kategorier!

Jag har nyrenoverat kök, och skulle gärna vilja ha en ActiFyer i mitt nya kök :)
 
25 kategorier blir det.

Jag är inte allt för duktig i köket, så frun står för mycket av matlagningen här hemma. Med en Actifry skulle jag överraska henne med god, nyttig mat, det skulle hon uppskatta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.