A Atom skrev:
Hej. Har du inga i Polen som kan hjälpa dig, blir det problem.

Lägger ut länken ifall...

[länk]
Hej
Ok, det tog ett tag innan jag fattade att det inte går att beställa från Polen till Sverige. Misstolkade p.g.a. kommatecknet. Känner tyvärr ingen i Polen.
Om du vill förbarma dig och be din vän beställa och skicka så betalar jag gärna en slant för besväret. Jag hittar bara 30 mm, 40 mm och 100 mm på länken. Eftersom de är billiga kan jag lika gärna köpa alla 3.
Skulle det finnas några storlekar mellan 40 och 100 mm är jag också intresserad av dem. Ex. 50, 60, 70 och 80 mm. En av varje.
Tänkte bara att du kanske får hjälp med en leverans från Polen då och då.
Hursomhelst så var det skönt att veta hur det ligger till eftersom jag fortfarande letar efter lämplig förlängningslösning. Blir antagligen metall och lite trista skarvar.
Vänligen
Lars Olby
0700911001
 
Immobil Immobil skrev:
Annars finns ju Amazon:
[länk]

Där finns 4" & 8" förlängning.
Ok, kollar.
 
  • Älska
Atom
  • Laddar…
Briljant19 Briljant19 skrev:
Hej
Ok, det tog ett tag innan jag fattade att det inte går att beställa från Polen till Sverige. Misstolkade p.g.a. kommatecknet. Känner tyvärr ingen i Polen.
Om du vill förbarma dig och be din vän beställa och skicka så betalar jag gärna en slant för besväret. Jag hittar bara 30 mm, 40 mm och 100 mm på länken. Eftersom de är billiga kan jag lika gärna köpa alla 3.
Skulle det finnas några storlekar mellan 40 och 100 mm är jag också intresserad av dem. Ex. 50, 60, 70 och 80 mm. En av varje.
Tänkte bara att du kanske får hjälp med en leverans från Polen då och då.
Hursomhelst så var det skönt att veta hur det ligger till eftersom jag fortfarande letar efter lämplig förlängningslösning. Blir antagligen metall och lite trista skarvar.
Vänligen
Lars Olby
0700911001

Iom Corona är det för tillfället slut med resor mellan Polen o Sverige för min bekant.
Ser dock att dessa finns på Amazon.
 
  • Älska
Briljant19
  • Laddar…
A Atom skrev:
Iom Corona är det för tillfället slut med resor mellan Polen o Sverige för min bekant.
Ser dock att dessa finns på Amazon.
Tack, i metall inte plast dock och bara 10 cm. Ser dock ut att passa perfekt och vara gjord för ändamålet så har beställt.
 
Briljant19 Briljant19 skrev:
Tack, i metall inte plast dock och bara 10 cm. Ser dock ut att passa perfekt och vara gjord för ändamålet så har beställt.
Det finns även 20 cm (8") för den som är riktigt lång och ståtlig. :cool:
Under förutsättning att takhöjden räcker till. ;)
 
Immobil Immobil skrev:
Det finns även 20 cm (8") för den som är riktigt lång och ståtlig. :cool:
Under förutsättning att takhöjden räcker till. ;)
Med bara 10 menade jag, ingen kortare, 20 är för långt och tungt för hållaren. Ska ju sitta som en förlängning av själva handtaget så påverkar inte höjden. 10 cm blir bra och snygg design utan hemmagjorda skarvar. Får se om det är så bra som det ser ut på bild. 140 kr kan det va värt. Tack för hjälpen skaru/ni ha.
.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.