25.


Är den stor nog till hela familjen? Det beror väl på hur stora familjemedlemmarna faktiskt är. Jag är skeptisk till att de får plats allihop, men då är detta ju en strålande chans att prova!
 
Svar: 25 kategorier
Lite mer dolda svar hade kanske varit en idé inför kommande tävlingar :)

Jag vill vinna för jag har gått och trånat efter en sån där länge men min frun låter mig inte köpa en. Hon tycker det är onödigt. Hon har givetvis fel men håller hårt i slantarna! Därmot kommer jag sannolikt bli en god ambassadör för produkten eftersom jag har ett stort uppdämt behov av att bjuda hem folk på middag åt höger och vänster så snart vi fått bukt med den här pandemin :/ Och vem gillar inte friterat? - det kommer bli succé!
 
Svaret är 25 kategorier.

Äntligen ett perfekt sätt att kunna fortsätta att hålla nyårslöftet utan att behöva tumma på vare sig smak eller kvalitet. Dessutom toppen att kunna laga nyttigare "skräpmat" åt ungdomarna som ständigt tjatar om att få åka till Max. Något som inte händer alls nu under pandemin. Med den här skulle resultatet bli både billigare och godare.
 
OBH Nordica har 25 kategorier.

Motivering: Det går som smort men utan olja
 
Får det till 25 olika kategorier.

Frugan tyckte AirFryer vore nått men som sann skeptiker så ville jag "prova" först genom att köpa den billigaste på marknaden....
Döm av min förvåning hur BRA det blir med en AirFryer! Det går dessutom fort och ugnen kan användas till annat!
Så jag får erkänna att jag hade fel, bara det svider - Och så står vi nu med en AirFryer som är för liten för familj och vänner.
Vinner vi denna här blir nog både jag och frugan överlyckliga! (y)
 
25 kategorier.

Vill gärna vinna tävlingen för att pommes är det bästa som finns och blir man inte lika fet med en AirFryer så kan man äta det lite oftare...
 
25 st
Skulle vara skönt få äta pommes frites igen, men mest lockar möjligheten att kunna enkelt och nyttigt tillaga stekt ris, fisk, wok, grönsaker m.m. och alltid få ett jämnt och krispigt resultat där smakerna får komma till sin rätta.
 
Svar: 25 st kategorier

Då vi skulle göra burgare med friterade pommes (gamla varianten med olja) i helgen och fritösen helt enkelt slutade fungera, är vi nu ute efter något nytt - varför inte en OBH Nordica?!?
 
25 kategorier

Perfekt maskin för oss - familjen älskar friterat helt enkelt!!
 
22 st
Har länge tänkt att köpa en airfryer men inte hittat den rätta. Denna skulle passa oss utmärk
 
Svar: OBH Nordica marknadsför 25 kategorier av maskiner för enklare matlagning.

Motivering: För att jag i min okunskap och oerfarenhet om airfryers är mycket skeptisk!
 
Svar : 25 kategorier

Varför oss : Vi vill gärna vinna Aifryern för att det finns hur mycket som helst god vegetarisk mat att fritera, men ogillar att den är alltid dränkt i fet. Med Airfryer kan vi minimerar fet konsumtionen och laga smakrik ok krispig mat.
 
Jag gissar på 25st kategorier

Och nu när man ska bli förstaförälder så kan det vara härligt där maten i princip sköter sig själv men blir minst lika god om inte godare och sparar lite tid så man slipper ha koll på både maten och barnet samtidigt =)
 
Får det till 25st kategorier.

Jag och min sambo har stått och kollat på den flertal gånger i affären, men aldrig kommit till skott.
Nu har vi kollat klart på den i affären. Nu står vi inte längre och kollar på den längre, för vi har velat färdigt.
Varför vi aldrig kom fram till beslutet att inte köpa är för att vi tror att vi någon gång tror att vi kommer skaffa den.

Det här vore det mest magiska om vi kunna ta del av den på det här sättet!

Sist vi gjorde pommes frites i ugnen tog det oss 1h och 20 min, fast vi gjorde som det stod på förpackningen.
Dom blir ju aldrig klara, sådär krispigt härliga.

Min sambo har lagt om sin kost och äter nu med väldigt mycket kyckling. Denna hade ju varit perfekt att tillaga den med.

Men, både jag och min sambo är fantastiska dåliga på att vinna saker och ting. Så nu har jag skrivit återigen en text i onödan. Får gratulera den som vinner istället! Bra jobbat!
 
Det finns 25st kategorier under matlagning, jag gissar att samtliga marknadsförs som att de gör matlagningen enklare!

Jag har önskat mig en airfryer sedan de första modellerna började dyka upp på marknaden. Min mamna har en obh-nordica modell som hon älskar och efter smakprov kan jag instämma att maten blir riktigt god! Vinner jag denna blir det roligt experimenterande en lång tid framöver för att ta reda på alla sätt den kan användas. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.