harry73
En vit get med stora horn tittar in i kameran bakom ett trästaket på en snötäckt mark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Den där blir ju svår att toppa, då...
 
Tyvärr en riktigt usel lagning, en enhörning har ju hornet framåt! Bakläxa, gör om och rätt;)
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
harry73
Det behöver alltså inte var egna lagningar
Hittade denna i tidningen:
Man i reflexjacka lindar skyddsplast och tejp runt stam på vandaliserat träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A
Träd lagat med tejp vid trottoaren, stående löst bredvid en väg med hus i bakgrunden.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Forden som slutade synas på jobbets parkering för ett halvår sedan hade nog utan problem platsat i denna tråd...
 
Precis vad man vill se när man har spänt fast sig och väntar på avgång.

Arbetare i väst undersöker flygplansmotor med tejp från en stege vid avgång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Hemmakatten och 7 till
  • Laddar…
Har ingen bild på det men följande hände vid en flygning och med silvertejp inblandat.
Vi hade ställt upp för start, gaspådrag och piloten gör avdrag på gasen, meddelande kommer att man måste gå tillbaka för kontroll. Jag sitter nästan längst bak och tekniker kommer in och öppnar dörr/lucka in till stjärtpartiet och försvinner in. Efter ett tag kommer en ny tekniker med en rulle silvertejp och ståltråd.
Radgranen frågar mig "Såg du vad han hade med sig?" och jag tänkte mig inte för utan konstaterade "Silvertejp och ståltråd" för det var det ju,
Då ropar en kvinna framför mig efter kabinpersonal och kräver att få gå av. Allt resulterar dock i att det blir flygplansbyte, vet inte om kvinnan följde med för det var annan sätesindelning.

För övrigt är jag känd bland släkt och vänner för mina olika silvertejpsbirkenstock, här är mina snickarbodsexemplar. De är ju gamla vänner.
Ett par välanvända Birkenstock-sandaler lagade med silvertejp på remmarna och sulorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.