Svar: 25st

Motivering:
kanske ett bra hjälpmedel för att lyckas få kärringen att börja laga maten:thinking:
 
25stkategorier

Gott och nyttigt
Snabbt och lätt
Fixar maten
Gör mig mätt

Glad också lycklig
Frisk och kry
Farmors kroppen
blir som ny!

//Farmor och mormor och bonusmamma till ytterligare tre vuxna barn som snart gör mig till bonusfarmor och bonusmormor. Och alla är hungriga när de hälsar på i vår gamla skola
 
25 kategorier blir mitt svar.

Vi friterar en hel del och min fru ville få det lite nyttigare, så vi skaffade en air fryer. Tyvärr en billig variant för runt 500 kr och den gör verkligen ingen glad, pommes frites blir hälften brända och hälften mjuka! Så vår air fryer står bara och samlar damm.

Det skulle vara suveränt att ge tekniken en ny chans, men nu i det dyrare segmentet utan att riskera att slänga ännu mer pengar i sjön.
 
När man blir lite äldre behöver man mindre fett men mera grönt. Och framför allt god näringsrik mat för att över huvud taget göra sig besvär med att laga mat. En Airfryer triggar till att experimentera med matlagning och glädjen med att lyckas med att fixa god mat.
 
frågesvar: 25
 
Svar: 25

Vi har en ugn hemma som jag bråkar med ganska ofta då lampan går sönder hela tiden och det blir mörkt. Med en airfryer kanske jag kan låta ugnen stå och skämmas i sitt mörker.
 
Antal =4
Ju äldre man blir desto fortare går tiden. Med en liten hjälpreda skulle det bli mer tid över för annat än matlagning :D
 
Svar: 25

Motivering: Jag jobbar hemifrån och försöker följa rekommendationerna från FHM så man lever ju minst sagt ett annat liv än tidigare. För någon vecka sedan hade vi en ”matkasse” för första gången och det blev liksom ett ”break” från vardagen – så spännande är mitt liv just nu. Oavsett, för ett tag sedan hittade jag ett recept som verkade minst sagt spännande men jag hade behövt ha en sådan här och har därför inte kunnat pröva det och det hade varit betydligt mer spännande än en matkasse helt klart! Skulle jag mot förmodan vinna och receptet är så bra som det verkar så lovar jag att dela med mig av det!
 
25 olika kategorier.
Fritösen går varm här hemma så det skulle vara skönt med denna istället, dessutom skulle den passa perfekt i vårt nya i vårt nya hus som står färdigt till våren
 
25 kategorier, tro det eller ej...
För en del år sedan köpte jag en oljefritös.
Innan jag hann använda den ångrade jag mig pga den upplevda onyttan med oljefritering.
Tänk om jag skulle älska maten jag friterade? Vad skulle det göra med mig hälsomässigt?
Jag gav den till min bror i stället.

Efter det bestämde jag mig för att sluta köpa nya apparater. Innan fritösen hann jag med både riskokare, bakmaskin och tryckkokare.
Inte direkt välanvända.

Men nu, när jag provat vänners goda mat tillagad i en air fryer, känner jag mig faktiskt redo för en ny köksmaskin.
Den har fördelen av att "fritera" maten, men saknar nackdelen av kaloristinn olja.

Vore kul att vinna helt enkelt.
 
25 katigorier
Med en sambo som älskar att göra pommes och där jag inte tycker om den vanliga friteringen, har vi länge varit sugna på en airfryer som jag privat och gillat. Håller tummarna att jag snart får ersätta våran nuvarande
 
25 st

Då jag/vi älskar friterad mat och friterar 5 dagar i veckan så håller vi på att bli smällfeta. Så en sådan hade ju varit guld värd :ok:
 
Hej

OBH Nordica marknadsför 25 kategorier av maskiner för enklare matlagning.

Jag vill gärna vinna Airfryern eftersom det är så omständigt och tidskrävande att göra egna pommes: Skära potatis - koka - frysa - hetta upp olja - fritera - frysa - hetta upp olja - fritera - servera. Blir bra men hoppas att en Airfryer kan hjälpa mig att göra detta enklare.

Hälsningar / Douglas
 
Svar: 25 stycken

Med air-fryer blir pommes frites:n så väldig bra
Att hela familjen numera så gärna vill ha

Vår lilla fryer räcker inte alls till
När alla tar så mycket de vill

Vi önskar oss ödmjukast en riktigt stor
Så ska vi skänka den gamla vidare till min mor
 
Hejsan, 25 st kategorier gissar jag på. Vi har en flottig gammal fritös som går på olja, kan ju vara dags att byta ut den mot en hälsovänligare variant :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.