25 kategorier har OBH Nordica

När jag och tjejen lagar mat till våra sammanlagt fem ungar mellan 7 och 13 är det full rulle. En airfryer för att enkelt fixa massor med pommes eller falafel utan flott skulle få glada miner och lugn vid matbordet.
 
Vi har haft vår Airfryer i ca femton år, så den börjar att se lite luggsliten ut men funkar fortfarande nästan perfekt. Därför skulle vi behöva en ny, efter många kilo mat.
 
  • Gilla
Jonobe
  • Laddar…
Oo, va jag blir glad,
Om jag blir vinnaren som får stå först i denna tävlingsparad!
Länge har jag suktat efter OBH’s apparat,
Jag längtar efter att få göra egna snacks
Ska bjuda hela familjen, det blir delikat
När alla slagit sig ner i fredagssoffan är det dags!
Tror rödbetor, mandelpotatis o grönkål skulle smaka,
Undrar om jag även nånting i den kan baka??

25 olika kategorier av maskiner!

Tack o bock!
 
25

För att vår ugn lagt av.
 
OBH Nordica har 25 kategorier inom matlagning.

Min son på 12 år har föreslagit denna ActiFry för vår familj, men jag har varit skeptiskt. Tänker att det blir onyttigt med olja och fett, men nu när jag läser på lite så låter det ju inte så dumt.

Det vore roligt att göra honom glad, kanske att han får inspiration till att laga mer mat tillsammans med mig. Han har föreslagit att vi ska fritera ost, choklad och pommes. Inte allt på samma gång :). Att kunna göra hemlagade nuggets vore en dröm eftersom det är hans abosluta favoriträtt och då kan vi veta exakt vad maten innehåller.

Med en ActiFry i vårt kök skulle middagarna bli roligare och mer uppskattade! En dröm för en barnfamilj helt enkelt!
 
25 kategorier!

Sen coronan slog till har man drömt om alla dessa middagar man ska ta igen!
Bjuda in goda vänner och äta god mat! Och umgås!
Med den här ActiFryern kan man ta sin matlagning till en högre nivå då man både kan tillaga och fritera det man kan tänkas bjuda på!

Sedan förstår jag inte varför jag inte redan äger en då friterat är livet!
 
25 kategorier!

Sen coronan slog till har man drömt om alla dessa middagar man ska ta igen!
Bjuda in goda vänner och äta god mat! Och umgås!
Med den här ActiFryern kan man ta sin matlagning till en högre nivå då man både kan tillaga och fritera det man kan tänkas bjuda på!

Sedan förstår jag inte varför jag inte redan äger en då friterat är livet!
 
  • Gilla
Effen
  • Laddar…
25 kategorier.
Vill bli mätt på rätt sätt, lekande lätt.
 
Jag gissar på 25!

Att kunna laga mat som barnen gillar på ett nyttigare sätt vore toppen! Även vi föräldrar tror jag skulle må bra av att istället för att fritera pommes fritsen i olja bara slänga ner som i en actifryer och spara in några kalorier.
 
Jag får det till 25.

Motivering:
Min bror och hans sambo talar väl om sin air fryer och dem verkar använda den ganska ofta så det hade varit kul att prova på att laga mat på detta sätt. Jag tror den kommer väl till nytta då vi har en grabb som snart fyller 1 och tvillingar på gång när som helst :)
 
25 kategorier.

Motivering för att just jag ska kunna vinna.
Då jag har fått en sjukdomsdiagnos som inte går att göra något åt, vill jag gärna leva och äta så bra som möjligt.
Känns som att en varmluftsfritös gör matlagningen nyttigare och godare än att fritera i olja, det är ju ingen nackdel. Kommer kunna bjuda många , både familj och vänner (när tillfälle ges i nuvarande läge), på god och nyttig mat.
 
25


För att bli motbevisad om den verkligen är bra, smakar lika gott.. Och ff a för att se att den är lika stor som sägs, så att hela familjen kan få varm mat samtidigtTack!
 
25 kategorier får jag det till också. Skulle vara en bra nystart efter en tid då precis ALLT gått åt helvete
 
25 kategorier får jag det till också. Skulle vara en bra nystart efter en tid då precis ALLT gått åt helvete
 
Går lika bra med ugnen behövs alltså ingen airfryer
/B
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.