Hej
Kan man inte se medlemmars hemsidor och bloggar längre? Eller är det bara jag som inte hittar dem?
Tack annars för en mycket bra sida!
 
Hej,

Klickar man på namnet på den som lagt ett inlägg får man vissa alternativ, varav det ena är en länk till personens hemsida. Var det detta du menade? :)
 
Nja jag menade snarare de medlemmar som gjort egna hemsidor och bloggar på nätet, tidigare så fanns det en länk vid varje persons inlägg där man kunde klicka för att direkt komma till dennes hemsida eller blogg där man ofta kunde följa folks husbyggen.
Men tack ändå.
 
Jag fattar det fortfarande som att det du frågar efter är det jag menade :)

Om jag klickar på ditt nick så får jag upp en liten lista där jag kan välja "besök jessicaodannes hemsida", klickar jag på den så kommer jag direkt till er hemsida där jag kan följa ert fina husbygge. Detta förutsätter ju såklart att man har skrivit i denna informationen under sin profil. Men det kanske inte är detta du menar ändå?
 
Jaha, nu fattar jag, alla hästar var nog inte riktigt hemma. Du har helt rätt, det var precis vad jag frågade efter.
Tack snälla!
 
Men jag tycker inte att det är bra att man ska behöva gå in på alla personer för att se om de har en blogg.
Vore bättre om man likt tidigare hade en symbol så man direkt såg vilka de var som hade det.
Tycker det är jättekul för att inte tala om informativt att läsa om alla byggvedermödor. Läser bla er blogg med stort intresse.
Grattis till fint hus förresten!!

/Cian
 
Japp, jag gissar att vi kommer att få färre besök på vår hemsida, nu när besökarna på Byggahus aktivt måste leta, för att se om man har en länk till en hemsida.

Administratörer: Skall det vara så, eller kan vi få den gamla "knappen" tillbaka?

/Jan
 
Lindhardsen skrev:
Japp, jag gissar att vi kommer att få färre besök på vår hemsida, nu när besökarna på Byggahus aktivt måste leta, för att se om man har en länk till en hemsida.

Administratörer: Skall det vara så, eller kan vi få den gamla "knappen" tillbaka?

/Jan
Skriv adressen till er blogg i signaturen så kommer den länken finnas längst ner i alla era inlägg.
 
Ja, det var jo ganska enkelt ;)
 
Tack Cian, kul att ni gillar vår blogg. Jag tycker också det är jättekul att gå in och läsa på andras bloggar, det ger väldigt mycket inspiration och information.
Tycker dock som Lindhardsen att vi borde få tillbaka den gamla knappen, men tils dess så gör jag som ni sätter länken en profilen :)
 
Hmm undrar om det funkade nu

Japp det gjorde det, men det syns bara på nya inlägg...
 
Nog vore det bättre att det fanns en bloggsymbol i stället.
Kul att ni uppdaterat. jag tycker förresten att grått kan vara väldigt snyggt om man tar rätt nyans. Risken är stor att det blir för mycket blått i den och då blir det precis som du skriver för kallt.
 
cian skrev:
Men jag tycker inte att det är bra att man ska behöva gå in på alla personer för att se om de har en blogg.
Vore bättre om man likt tidigare hade en symbol så man direkt såg vilka de var som hade det.
Tycker det är jättekul för att inte tala om informativt att läsa om alla byggvedermödor. Läser bla er blogg med stort intresse.
Grattis till fint hus förresten!!

/Cian
Men man behöver ju inte gå in på varje medlems profil. Klickar man på namnet, så kommer ju länken till hemsidan upp. Det är väl lika enkelt som tidigare? Men visst, man måste göra ett extra klick för att se om personen i fråga har en hemsida överhuvudtaget.
 
Jag har sett det nu men tycker fortfarande att det skulle vara bättre med en symbol.
Kul att hitta din hemsida förresten. Ser ut som du skriver mycket vilket jag gillar, En del lägger bara in en massa foton men det är just själv mödan/nöjet med bygget man vill höra om för att förstå vad man håller på att sätta igång. Lägger upp bra bloggar som favoriter så bara jag hittar bloggarna så har jag koll sedan!
 
Jag tycker att det är fullt tillräckligt med att man klickar på profilen och då ser hemsidan. Det är nog mest en vanesak ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.