D09
pettsondanne pettsondanne skrev:
Nya försök denna vinter?
Jag har också tänkt bygga en nu när man inte får vara så mycket i ishallarna.
Har tänkt ca 5x10m
japp, den står och väntar på kylan :) :)
 
Hej.
Tänkte kolla om det är nån som har koll på hur man bäst gör när man dekorerar planen. Jag har byggt en sarg och lagt ut presenningen. Ska man dekorerar direkt på presenningen innan man börjar spola? Vad har ni för tips att använda för att göra blålinjerna och rödlinjen?
 
D09
Färgade tyg eller plastband borde fungera :)

kanske är lättast att frysa fast när det börjar bli riktigt kallt och lite is att lägga på :)
 
D09 D09 skrev:
Färgade tyg eller plastband borde fungera :)

kanske är lättast att frysa fast när det börjar bli riktigt kallt och lite is att lägga på :)
Exakt nåt sånt jag tänkte också :) Man lägger ut linjerna när det är några minusgrader och spolar lite lätt så att det fryser fast och ligger på plats. Annars kommer det ju att flyta runt. Ja det blir spännande att se om man får ihop en hockeyplan i vinter.
 
A
Har inga råd att ge, men vill säga att du är årets farsa (y):crysmile:
 
danniee skrev:
Har inga råd att ge, men vill säga att du är årets farsa (y):crysmile:
Hahahaha... Högst oklart ännu om jag lyckas knipa det priset. :crysmile:
 
D09
Äntligen lite kyla och avkastning på insatsen :)

Guldläge nu när ishallarna varit stängda ett tag så grabben var överlycklig :) :)

Jag vågade inte chansa häromdagen så jag fixade ”snöskor” för att hjälpa grabben med att borsta bort snön ha ha
 
  • En person håller i en kopp nära en eld, med en bakgrund av människor som sopar snö på en upplyst isbana om kvällen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Eldkorg med brinnande ved framför hemmagjord isbana i skymningen med snö och träd i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hemmagjord isrink i trädgården på kvällen med upplyst hus i bakgrunden och snö runt omkring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Person som använder improviserade träplattor som "snöskor" och sopar snö på en isbana med kvast.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Barn borstar snö från en hemmagjord isbana på kvällen under en strålkastares sken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Willerix och 5 till
  • Laddar…
Curlingförälder... ;)
 
  • Haha
D09
  • Laddar…
HEA 240 bjälke svetsad vid basplattan i ett renoveringsprojekt för kök och matsal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Renoveringsprojekt med synliga HEA 240 bjälkar i taket och staplade pallar i ett rum under ombyggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två svetsade HEA 240 balkar i ett pågående köks- och matsalsbygge med staplar av träpallar och byggmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Burit av och fått upp två st HEA 240 med hjälp av ett par polare och kusin som kan svetsa rejäla doningar! Framtida kök och matsal på G!
 
Inte isbana då?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Väldigt fel tråd ser jag nu :rofl:
 
D09
tippz tippz skrev:
Väldigt fel tråd ser jag nu :rofl:
ha ha finns fortfarande en chans att rädda upp det ;)

Spola vatten på golvet och låt det frysa :p
 
  • Gilla
tippz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.