M
Tre separata bilder: en snötäckt stadsvy, en person som ser ut över havet, och ett hus i snölandskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Snailman och 9 till
  • Laddar…
Onsalakorven andr.ljung skrev:
[bild]
Det borde stå ”NÄR krisen eller Dan Eliasson..”
 
A
En jättesköldpadda som ser framåt med stora ögon vid en vattenkant.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
A
Fotomanipulation som visar ett bebisliknande kropp med ett vuxet mansansikte, med texten "Hello, how are you?
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bime
  • Laddar…
Blekingetrafiken har problem med att deras passagerare inte blir tillräckligt uttråkade på resorna. Därför har de satt upp bildskärmar som blockerar sikten framåt och där de kör små bildspel som upprepas om och om igen i all oändlighet så att en normal jobbpendlare får se bildspelen tusentals gånger.

Dock byter de vissa inslag, så de hinner man bara se några hundra gånger. Ibland är det frågor om ditt och datt, typ:
Vilket är Blekinges landskapsdjur?
1 Talgoxe
X Ekoxe
2 Latoxe

För det mesta inte så svårt. Men den här gick jag bet på:
Skärm som visar quizfråga om antalet bultar i Ölandsbron med tre svarsalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Svaret kan ni aldrig gissa, jag lovar.
Bildskärm i kollektivtrafik visar quiz med svar "X lorem ipsum dolor sit amet" under kategorin Geografi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
rampante och 6 till
  • Laddar…
Fredag

Trump dies from the virus. He goes to Hell where the Devil is waiting for him.
"I don't know what to do," says the Devil. "You're on my list but I have no room for you. But you definitely have to stay here, so I'll tell you what I'm going to do. I've got three people here who weren't quite as bad as you. I'll let one of them go, but you have to take their place. I'll even let YOU decide who leaves."
Trump thought that sounded pretty good so he agreed. The devil opened the first room. In it was Richard Nixon and a large pool of water. He kept diving in and surfacing empty handed over and over and over, such was his fate in Hell.
"No!" Trump said. "I don't think so. I'm not a good swimmer and I don't think I could do that all day long."

The Devil led him to the next room. In it was Tony Blair with a sledgehammer and a room full of rocks. All he did was swing that hammer, time after time after time.
"No! I've got this problem with my shoulder. I would be in constant agony if all I could do was break rocks all day!" commented Trump.
The Devil opened a third door. In it, Trump saw Bill Clinton lying naked on the floor with his arms staked over his head and his legs staked in spread-eagle pose. Bent over him was Monica Lewinsky, doing what she does best. Trump looked at this in disbelief for a while and finally said, "Yeah, I can handle this."
The Devil smiled and said, "Monica, you're free to go!”
 
  • Gilla
  • Haha
Husgubbe och 17 till
  • Laddar…
A andersmc skrev:
Blekingetrafiken har problem med att deras passagerare inte blir tillräckligt uttråkade på resorna. Därför har de satt upp bildskärmar som blockerar sikten framåt och där de kör små bildspel som upprepas om och om igen i all oändlighet så att en normal jobbpendlare får se bildspelen tusentals gånger.

Dock byter de vissa inslag, så de hinner man bara se några hundra gånger. Ibland är det frågor om ditt och datt, typ:
Vilket är Blekinges landskapsdjur?
1 Talgoxe
X Ekoxe
2 Latoxe

För det mesta inte så svårt. Men den här gick jag bet på:
[bild]

Svaret kan ni aldrig gissa, jag lovar.
[bild]
Tja, Ölandsbron är ju en betongbro, så de flesta bultarna lär ju vara för fästen till räcken och lyktstolpar.
 
A
Undrar hur många SKRUVAR det är i bron:geek:
 
  • Gilla
roli och 2 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Undrar hur många SKRUVAR det är i bron:geek:
De kanske menar BULT och inte skruv?
 
A andersmc skrev:
Blekingetrafiken har problem med att deras passagerare inte blir tillräckligt uttråkade på resorna. Därför har de satt upp bildskärmar som blockerar sikten framåt och där de kör små bildspel som upprepas om och om igen i all oändlighet så att en normal jobbpendlare får se bildspelen tusentals gånger.

Dock byter de vissa inslag, så de hinner man bara se några hundra gånger. Ibland är det frågor om ditt och datt, typ:
Vilket är Blekinges landskapsdjur?
1 Talgoxe
X Ekoxe
2 Latoxe

För det mesta inte så svårt. Men den här gick jag bet på:
[bild]

Svaret kan ni aldrig gissa, jag lovar.
[bild]
Har folk inte sett på Nilecity....
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
rampante och 4 till
  • Laddar…
A
A andersmc skrev:
Blekingetrafiken har problem med att deras passagerare inte blir tillräckligt uttråkade på resorna. Därför har de satt upp bildskärmar som blockerar sikten framåt och där de kör små bildspel som upprepas om och om igen i all oändlighet så att en normal jobbpendlare får se bildspelen tusentals gånger.

Dock byter de vissa inslag, så de hinner man bara se några hundra gånger. Ibland är det frågor om ditt och datt, typ:
Vilket är Blekinges landskapsdjur?
1 Talgoxe
X Ekoxe
2 Latoxe

För det mesta inte så svårt. Men den här gick jag bet på:
[bild]

Svaret kan ni aldrig gissa, jag lovar.
[bild]
 
Rätt svar är väl både X och 2 ?
 
A
Violina Violina skrev:
De kanske menar BULT och inte skruv?
Jag menar nog FÄSTELEMENT :)
 
Handyman 1 skrev:
Jag menar nog FÄSTELEMENT :)
Silvertape ?
 
  • Haha
  • Gilla
Violina och 1 till
  • Laddar…
Gaffa heter det...
Har ni inte varit med...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.