Företaget grundades 1892
Ett kylskåp från severin skulle passa perfekt i våran vinterträdgård.
 
Det startade 1892.
Ett sådant skulle passa perfekt till min kaffebryggare och termos i likadan färg.

Lycka till alla tävlande.
 
Företaget grundades 1892.

Vi är just i färd med att planera nytt kök till vår stuga från 30-talet. I brist på ordentlig budget så kommer vi att platsbygga det själva från grunden, inklusive stommar, luckor, hyllor och andra detaljer. Det här kylskåpet lyckas vara diskret och klassiskt samtidigt som vi kan se det lyfta rummet med sin färg och sin charm, och det skulle därför verkligen vara pricken över i:et.
 
Svar: Företaget grundades 1892

SNYGGT kylskåp att ha på inglasade altanen och för vara grillmat och dryck i :)

Hoppas hoppas......
 
företaget grundades 1892
Ett Severin retro-kylskåp skulle lysa upp mitt uterum nu när det är bara några månader kvar tills solen börjar värma. Och färgen på skåpet är ju helläckert!
 
Severin Sverige grundades 1892.

Detta praktexemplar och pärla hade satt pricken över i:et och satt mitt avtryck i mannens älskade utekök, helt byggt efter hans önskemål. Turkos är verkligen min färg och retro-stilen är så jag! Denna fantastiska skapelse skulle trotsigt sticka lite i mannens ögon och stolt pryda uteköket! Kärlek med en gnutta humor!
 
Svar: 1892

Halvrenoverade lyan som min mamma flyttat in i behöver en färgklick i köket. Från stort hus till trist liten lägenhet är jobbigt nog. Mycket som behöver bytas ut dessutom, successivt. Hon skulle älska detta kylskåp!
 
1
Severin grundades 1892 i Tyskland

Ett TURKOST kylskåp!!! Äntligen!
Ett turkost kylskåp! Min favoritfärg! Lyfter köket! BLIR GLAAAAAD VARJE GÅNG JAG SER DET :rofl::rofl::rofl:
 
Det startades 1892 :) för att den 15 januari är min födelsedag och vi håller på att renovera upp ett gammalt torp från 1800 talet samtidigt som vi har två små barn. Vi bbehöver all hjälp vi kan få och en ny kyl hade varit fantastiskt!
 
Svar: 1892
Motivering: Jag tycker först o främst att kylskåpet är väldigt vackert i färgen. Sen hade ett extra kylskåp inte varit dumt att ha eftersom vi i köket endast får plats med ett delat kyl/frys-skåp. Det är iaf gratis att drömma om vinst.
 
Svar: 1892


Mat och dryck läggs in
i klimatsmart retroskåp från Severin
 
Svar: 1892

Sugen på glass och kall dryck som lagts in
i klimatsmart retroskåp från Severin
 
Severin grundades 1892

Väldigt snyggt kylskåp som skulle passa perfekt i mitt grabbrum:)
 
Företaget grundades 1892.

Detta skulle vara pricken över i om det stod i vårat sparum, snyggt och nära till kalla drycker. Så skulle det vara bästa födelsedagspresenten eftersom jag råkar fylla på utlottningsdagen.
 
1892
Perfekt i min mancave
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.