Severin grundades 1892 :)

Kylskåpet skulle vara perfekt då jag bor i en hyrd stuga med mina två barn, där jag knappt får en ett mjölkpaket i nuvarande kyl :)
 
1892 grundades dom

den skulle stå perfekt i mitt framtida utekök jag ska börja bygga på i vår
 
1892, lika moderna då som nu.

Med det väldigt lilla kylskåp jag får dras med just nu, och med två hungriga tonårspojkar som alltid vill ha mat, behöver jag verkligen mer kylskåpsplats.
Det vore perfekt med en pärla som denna.
 
Företaget grundades 1892.

Till sommaren, när man kan sitta riktigt nära sina vänner igen, vill jag bjuda på riktigt kall bärs. Därför vore det toppen med en kyl i poolhuset så att svalkande drycker alltid finns nära tillhands efter ett dopp.
 
Företaget grundades 1892.

Severin kylen passar både färg och storleksmässigt i vår lilla sommarstuga från 1939.
 
Svar: Företaget grundades 1892

Har fått ta över ett hus efter min mors bortgång, och vill nu fixa en härlig ”lounge” och biorum i källaren till våra ungdomar. Det skulle vara grymt med en drickakyl till bion!
 
Svar: Företaget grundades 1892
Motivering: Färgglatt kylskåp som skulle funka fint till sommarens utefester
 
År 1892.

Detta kylskåp hade verkligen varit på sin plats i den nya tv rummet i källaren.
 
Företaget grundades 1892.

Motivering: vi håller på att bygga om en oisolerad friggebod till ett mysig men liten gäststuga på 9 m2. Ett litet kylskåp hade varit perfekt till gästerna.
 
Grundades 1892

Kylskåpet hade varit läckert att ha i husvagnen i förtältet. Hade livat upp livet på campingen.
 
Severin grundades 1892.
Skulle passa fint till vår nya bastu i garaget :)

mvh
Marcus
 
Svar: År 1892
Detta kylskåp blir utekökets nya hotspot.
 
Grundades 1892
Har precis börjat med att gräva ut krypgrunden för mitt nya projekt, en golfsimulator.
Så när golfgrottan är klar så skulle ett mindre kylskåp passa för förfriskningar under alla träningar.
 
Severin grundaders år 1892

Jag håller just på med att renovera tonåringarnas sovstuga i stugan. Det kylskåpet skulle vara utmärkt för läsk och glass åt dem och dessutom är färgen perfekt för vårt marina tema!
 
Företaget grundades 1892
Skulle sitta fint i garaget! En kall öl är inte fel då man håller på med ett projekt eller planerar nästa!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.