1892
Mitt kylskåp på landet håller på att gå sönder så jag skulle verkligen behöva ett nytt. Landet är ett ställe där stilar från olika tidsepoker blandas. Det skulle därför passa in i stugan som är en bit över 100 år.
 
Fadai
1892
Min fattiga kompis har en "skräpkyl" och skulle bli överlycklig om hon fick, inte bara en ny, utan dessutom en supersnygg kyl. För hennes skull vill jag vinna den.
 
  • Gilla
linneac
  • Laddar…
1892

Turkos är mer än en fluga, vi skulle gärna få denna färgklick till vår stuga, det skulle mer än duga! (Men vem är jag att truga?)
 
Belmlu
Severin grundaders året 1892.

Skulle vilja vinna detta kylskåp då det skulle få en central, och självklar, del i på det lilla kontoret.
 
Svar 1892
Skulle passa utmärkt i vårat attefallshus
 
Svar: Företaget grundades 1892 i Tyskland

Längtar efter sommar och att ligga i relaxstolen på uteplatsen, sträcka ut handen och ta en iskall öl ur detta läckra retro kylskåp!
 
Företaget grundades 1892.

Har alltid bott i hyreslägenhet.
Till sommaren ska vi bygga ett attefallhus,
Vårt första alldeles egna "hus".
Kylskåpet skulle passar utmärkt på våran framtida altan, i det kan vi kyla (bl a) drycker till stor som till liten som kommer förbi och vill sitta ner en stund och njuta av sommar och sällskap.:)
 
Företaget är från 1892, inte direkt nyetablerat


Skulle gärna vilja ha ett kylskåp på min kommande nya altan som snart står klar, skulle vara kul med en liten färgklick där ute bland alla gråa möbler och vad skulle då passa bättre än en kyl!
Håller tummarna!
 
1892 är svaret!

Min dotter är 20, utbildad kock, och har nyligen startat eget företag inom catering och cookietillverkning så här mitt i pandemin. Det går väl sådär. Jag beundrar henne verkligen för hennes mod och framåtanda! Hon har ansökt om att få sköta tillagningen hemma och det får man, bara man har separat kyl och frys. Det vore helt fantastiskt att kunna bidra med denna helt perfekta kvalitetskyl – både storlek, färg, energiförbrukning är precis vad hon behöver. Hon skulle bli så himla glad, och det vore så roligt att kunna stötta och peppa henne på detta sätt.
 
Företaget grundades 1892
Jag skulle kylskåpet till min mamma som flyttat till äldreboende där det inte finns någon möjlighet att själv ha något gott och lite extra att unna sig
 
Svaret är 1892.

Vi ska förhoppningsvis komma igång med att bygga ett platsbyggt kök med riktigt skafferi där man kan gå in och se vad man har i hyllorna. Skåpsluckorna ska göras av pärlspont. Den fasta inredningen ska bestå av snickarglädje runt bänkar och skåp. Då skulle detta kylskåp kunna göra "det" i detta kök.
Då vi båda älskar blått så kommer det förmodligen att gå i dalablått eller liknande, men det får i så fall kylskåpet styra om det blir vinst.
 
Företaget grundades 1892.
Jag har nyligen flyttat in i hus med min fina sambo och vi är i stort behov av ett nytt kylskåp.
Jag älskar retrostil och vill inreda hela köket så men då jag jobbar inom vården har jag varken tid eller extra pengar för ett helt nytt kök. Jag behöver kylskåpet mer än applåder ❤
 
Svar: 1892 grundades det. Och det fina kylskåpet hade matchat väggarna i vårt nya hus som vi bara ska vinna en budgivning på inom nån vecka förhoppningsvis
 
Severin grundades 1892!

Eftersom julen inte blev som den brukar valde vi att helt skjuta upp allt vad det innebär.
Till och med julklapparna!

Här har jag precis hittat en perfekt klapp till farsan!
Kylskåpet skulle verkligen passa ute i garaget med den här tapeten som mäter 5x3 meter.
Behöver kanske inte tillägga mer än att det vore gott med något kallt att dricka!
 
  • Stor tapet med 50-tals Wally's service station, klassiska bilar, och människor, passande för ett garage.
Företaget grundades 1892

Uppe på vår "Gräddhylla" (trallad uteplats på en höjd med kvällssol) har vi byggt en "Corona-bar". Där vore det perfekt att ställa en färgklick till kyl.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.