Varför kan det inte stå som förut, så man vet exakt klocklslag & datum , istället för typ "7 minuter sedan"?

Är det en inställning jag kan göra på min profil?
 
Jag ställer samma fråga!
 
Det är lätt fixat om en majoritet föredrar det. Marlene?
 
Röstar definitivt för att ha datum och klockslag. Fast gärna i kombination med det som står nu..
 
Björnström skrev:
Det är lätt fixat om en majoritet föredrar det. Marlene?
NEJNEJNEJNEJ!

Grymt skönt att se tidsangivelsen i minuter och timmar fram till midnatt (under samma dygn)! Blir mer överskådligt och aktivt forum om man ser aktuella trådar, exakta datumangivelser är bara intressant vid sökningar.
 
Jag håller med föregående talare --- relativ tid är tillräckligt.
 
imported_AX skrev:
NEJNEJNEJNEJ!

Grymt skönt att se tidsangivelsen i minuter och timmar fram till midnatt (under samma dygn)! Blir mer överskådligt och aktivt forum om man ser aktuella trådar, exakta datumangivelser är bara intressant vid sökningar.
Håller iofs med, men det är när det börja stå "ett dygn sen" eller mer som jag saknar datumet. Är det inlägg från samma dag är det nice att se som det står nu med minuter och timmar. Men som sagt, man kanske kan kombinera..?
 
jon_h skrev:
Håller iofs med, men det är när det börja stå "ett dygn sen" eller mer som jag saknar datumet. Är det inlägg från samma dag är det nice att se som det står nu med minuter och timmar. Men som sagt, man kanske kan kombinera..?
Håller med. Är det föregående dygn eller mer skulle jag uppskatta att det stod datum istället. Samma dygn kan det stå som nu, si och så länge sen.
 
Nu har jag ändrat inställningarna för hur datum och klockslag presenteras.
 
*tummenupp*
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.