Har fortfarande stora problem med notifieringar. Jag bevakar massor med trådar där jag har notiser påslaget på alla (så gott som iaf). Jag får notifieringar sporadiskt och om jag inte går in och läser den berörda tråden snabbt så slutar notiserna helt.
De senaste dagarna har det postats i många trådar som jag bevakar men jag har endast fått notiser för en tråd. Den tråden har jag dessutom inte läst på ett bra tag.

Varför är det så här? Jätteirriterande och svårt att följa med i trådarna.
 
Gå in i dina inställningar, sedan vidare till notisinställningar, och ställ sedan in efter dina önskemål.
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Gå in i dina inställningar, sedan vidare till notisinställningar, och ställ sedan in efter dina önskemål.
 
  • Skärmdump av notisinställningar i ett forum med alternativ för ämneshantering och notifieringar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kolla på inställningarna för redan bakade ämnen.
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Kolla på inställningarna för redan bakade ämnen.
Bevakar och notis för allt.
 
Uddar, då hoppar nog @Per Eskilsson snart in och reder ut det hela.
 
Inte fått några notiser på över en vecka tills det dök upp tre notiser på en gammal tråd idag. Gick just in och kollade och då var det +99 på notiser, men inte har jag fått någon info om detta.
 
Lindgrenski ThomasLindgren skrev:
Inte fått några notiser på över en vecka tills det dök upp tre notiser på en gammal tråd idag. Gick just in och kollade och då var det +99 på notiser, men inte har jag fått någon info om detta.
Det kan väl inte vara något vajsing med din egen Internet-följare,
telefon/dator/läsplatta/I-någonting?
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Det kan väl inte vara något vajsing med din egen Internet-följare,
telefon/dator/läsplatta/I-någonting?
Har varit så med mina två senaste mobiler så det tror jag inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.