Efter att ha försökt kontakta Elgigantens kundtjänst så rekommenderar jag att köpa någon annanstans.
 
  • Gilla
Keiller och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Efter att ha försökt kontakta Elgigantens kundtjänst så rekommenderar jag att köpa någon annanstans.
Jag har lite panik nu, vad jag ska köpa, vart jag ska köpa vitvaror under mellandagsrea. så du inte rekommenderar 100 % elgiganten?
 
L Link1np4rk skrev:
Jag har lite panik nu, vad jag ska köpa, vart jag ska köpa vitvaror under mellandagsrea. så du inte rekommenderar 100 % elgiganten?
Min erfarenhet av Elgiganten är att vill du komma i kontakt med dem är det telefon eller chat som gäller.
Telefonen löser bara vissa typer av ärenden. Och chatten har lång väntetid för att prata med en faktisk människa.
När jag väl kommit fram fick jag reda på att bara butiken kunde svara på min fråga, och de skickade ärendet dit.
Butiken kan du inte kontakta själv, och butiken svarade med ett sms man inte kan svara på...
 
  • Gilla
Link1np4rk
  • Laddar…
L Link1np4rk skrev:
Jag har lite panik nu, vad jag ska köpa, vart jag ska köpa vitvaror under mellandagsrea. så du inte rekommenderar 100 % elgiganten?
Elgiganten är okej att handla ifrån. Dock enklast att lösa ärende i butik. Ibland har de lite svårt för en rätt tolkning av konsumentlagar
 
  • Gilla
Link1np4rk
  • Laddar…
Jag tittar på Diskmaskin nu, och har hittat en Bosch på Elgiganten, är detta ett bra köp?

https://www.elgiganten.se/product/v...056/bosch-series-6-diskmaskin-smu6ecw75s-vit#

Om man skall lita på Elgiganten så sparar man 4500 kr kostar nu 6995kr har kostat 11 495kr.

Då det verkar som att elgiganten är ensam om denna maskin tycker jag att det är svårt att veta om priset är rätt? Någon här som har koll?

Är det 11 495 kr som är rätt pris och dagens pris på 6995kr är billigt?

Eller är det 6995kr som är det rätta priset, och 11 495 är bra ett " hittepåpris" som bara finns för att få folk att tro att dom sparar 4500 kr??

Någon här som har koll?
 
Den har ju kostat bägge priserna innan men eftersom det är en unik vara för Elgiganten så blir det ju svårt att jämföra.
 
Zixten Zixten skrev:
Jag tittar på Diskmaskin nu, och har hittat en Bosch på Elgiganten, är detta ett bra köp?

[länk]

Om man skall lita på Elgiganten så sparar man 4500 kr kostar nu 6995kr har kostat 11 495kr.

Då det verkar som att elgiganten är ensam om denna maskin tycker jag att det är svårt att veta om priset är rätt? Någon här som har koll?

Är det 11 495 kr som är rätt pris och dagens pris på 6995kr är billigt?

Eller är det 6995kr som är det rätta priset, och 11 495 är bra ett " hittepåpris" som bara finns för att få folk att tro att dom sparar 4500 kr??

Någon här som har koll?
Jag kan säga att en Bosch i 6-serien inte skall ha det höga priset. För 7000kr med rea så ska du minst få en Bosch i 8-serien.
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Zixten Zixten skrev:
Jag tittar på Diskmaskin nu, och har hittat en Bosch på Elgiganten, är detta ett bra köp?

[länk]

Om man skall lita på Elgiganten så sparar man 4500 kr kostar nu 6995kr har kostat 11 495kr.

Då det verkar som att elgiganten är ensam om denna maskin tycker jag att det är svårt att veta om priset är rätt? Någon här som har koll?

Är det 11 495 kr som är rätt pris och dagens pris på 6995kr är billigt?

Eller är det 6995kr som är det rätta priset, och 11 495 är bra ett " hittepåpris" som bara finns för att få folk att tro att dom sparar 4500 kr??

Någon här som har koll?
Hör har du ordinarie pris på 8-serien. https://www.elgiganten.se/product/v...068/bosch-series-8-tvattmaskin-waxh2kolsn-vit
 
Z Zekemannen skrev:
Hör har du ordinarie pris på 8-serien. [länk]
Fast den du länkar till där fyller inte mina behov särskilt väl, tror att den skulle krossa mina tallrikar och glas rätt fort...
 
  • Haha
  • Gilla
Okarlsson och 4 till
  • Laddar…
Söker efter en bra Mikro med ljus och lykta, men så svårt välja, läst massor av tester men är ändå osäker, nån som har förslag på en bra mikro 1000-2500 kr kanske, eller där omkring.

MVH
 
A
S Spektaklet skrev:
Söker efter en bra Mikro med ljus och lykta, men så svårt välja, läst massor av tester men är ändå osäker, nån som har förslag på en bra mikro 1000-2500 kr kanske, eller där omkring.

MVH
Hittar du en som inte piper får du gärna lägga ut länk här;)
Själv skruvar jag snart upp min och sliter ut högtalaren om jag hittar den:confused:
PIIIIIIIIIP !!!
 
Handyman 1 skrev:
Hittar du en som inte piper får du gärna lägga ut länk här;)
Själv skruvar jag snart upp min och sliter ut högtalaren om jag hittar den:confused:
PIIIIIIIIIP !!!
Fick mig att direkt tänka på denna 90-talsgoding
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Någon mer som åsikter och tankar om denna Diskmaskin??

Zixten Zixten skrev:
Jag tittar på Diskmaskin nu, och har hittat en Bosch på Elgiganten, är detta ett bra köp?

[länk]

Om man skall lita på Elgiganten så sparar man 4500 kr kostar nu 6995kr har kostat 11 495kr.

Då det verkar som att elgiganten är ensam om denna maskin tycker jag att det är svårt att veta om priset är rätt? Någon här som har koll?

Är det 11 495 kr som är rätt pris och dagens pris på 6995kr är billigt?

Eller är det 6995kr som är det rätta priset, och 11 495 är bra ett " hittepåpris" som bara finns för att få folk att tro att dom sparar 4500 kr??

Någon här som har koll?
 
Saknar resttid, invändig belysning samt Zeolittork, dom sakerna vill jag inte va utan men resten verkar bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.