Behöver hjälp med val av inredning till garaget.
Har kollat på Mellbys garageinredning samt garageinredning.se
Någon som har någon erfarenhet av modellerna? Hur är dem kullagerskenorna osv.

Biltemas har jag känt och klämt på och känns inte så rediga.
Köpte en verktygsvagn från vidaXL som var katastrof.
Jag är inte intresserad av att bygga ihop något från ett gammalt kök eller lösvirke.
Det stora kravet är ställbara fötter då golvet lutar ut från väggen. Samt att väggarna bara är gipsade, så kan inte sätta upp något direkt.

Det ska inte vara massa tunga verktyg utan sånt man har hemma för kontinuerligt renoverande. Samt bilvårdsgrejer och annat lullul.

Länk Mellby https://www.mellbygarage.se/sv/webbshop/kategori/garageforvaring/forvaringsskap/

Länk garageinredning
https://garageinredning.se/produkt-kategori/professional-series/

Tack på förhand.
 
  • Gilla
Jimmyleandersson
  • Laddar…
Z
Ingen som har köpt julas inredning?
 
A Alanch skrev:
Behöver hjälp med val av inredning till garaget.
Har kollat på Mellbys garageinredning samt garageinredning.se
Någon som har någon erfarenhet av modellerna? Hur är dem kullagerskenorna osv.

Biltemas har jag känt och klämt på och känns inte så rediga.
Köpte en verktygsvagn från vidaXL som var katastrof.
Jag är inte intresserad av att bygga ihop något från ett gammalt kök eller lösvirke.
Det stora kravet är ställbara fötter då golvet lutar ut från väggen. Samt att väggarna bara är gipsade, så kan inte sätta upp något direkt.

Det ska inte vara massa tunga verktyg utan sånt man har hemma för kontinuerligt renoverande. Samt bilvårdsgrejer och annat lullul.

Länk Mellby [länk]

Länk garageinredning
[länk]

Tack på förhand.
vad blev det? Är Mellbys monterade vid leverans eller är det bara deras högskåp?
 
A
Z Zynvinkeln skrev:
Ingen som har köpt julas inredning?
Jag funderar på överskåpen(liggande) därifrån,verkar dock vara slut även hos Jula.
 
Det har tyvärr inte blivit något ännu. Köpte nytt hus med större garage istället Men var i kontakt med garageinredning och deras skåp verkar mest prisvärda. Grym support på deras mejl med snabba svar och tydliga i sin kommunikation då dem hade problem pga pandemin. Så när det blir dags att inreda nya garaget så återkommer jag med nytt inlägg.
 
  • Gilla
Jimmyleandersson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.