K
Ingen som sett Bessey GH eller andra kvalitativa enhandstvingar/snabbtvingar till bra pris? :)
 
K Kane skrev:
Nu verkar det vara löst med tullfritt i 5,5 år framåt om jag fattat avtalet rätt.
Så enkelt var det inte. Moms på varor från GB skall betalas från 1/1-2021. Kan tyckas vara OK om man slipper momsen i GB på 20% men det brukar inte vara lätt för privatpersoner.
 
U
K Kane skrev:
Så enkelt var det inte. Moms på varor från GB skall betalas från 1/1-2021. Kan tyckas vara OK om man slipper momsen i GB på 20% men det brukar inte vara lätt för privatpersoner.
observara också att momsen ska betalas om varan skickas efter den 1a jan. Det räcker alltså inte med att klicka på beställ innan årsskiftet
 
T torbrand skrev:
Hur skulle ni klassa det jämfört med detta meec Tools paketet som dom kommer sälja för 2499:- den 30 december?
[länk]
Köper vårt första hus i maj och skulle behöva en hobby uppsättning.
Sen bör man ha i åtanke att det sannolikt kommer gå köpa ett batteri till Ryobi om 10 år då, det lär man knappast kunna göra till en Julamaskin då de hunnit byta ut serien ett par gånger vid det laget.
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
A
Raskus Raskus skrev:
Sen bör man ha i åtanke att det sannolikt kommer gå köpa ett batteri till Ryobi om 10 år då, det lär man knappast kunna göra till en Julamaskin då de hunnit byta ut serien ett par gånger vid det laget.
när batterierna har gjort sitt är ofta maskinen också slut eller jäkligt gammal , ska närmsta året byta ut dragaren från -14 själv å nya batterier 2x4ah istället är inget jag ens överväger
Brukas maskinerna så lite är det bättre att köpa sladdmaskiner till det som är sällanbruksmaskiner , kör bara 1/4knack och skruvdragare på batteri hemma allt annat sladd och då jobbar jag ändå som snickare sen -94
 
Marcusju Marcusju skrev:
Nu kan man prismatcha Makita LS1018 mellan Duab och Bauhaus
[länk]

Även Makita 1019L mellan Verktygsvaruhuset och Bauhaus
[länk]
Kan man prismatcha på hemsidan?
 
S snickrande_tanten skrev:
Kan man prismatcha på hemsidan?
Du får shoppa och sedan kontakta kundtjänst med en länk och skärmdump från den du vill matcha mot. Är allt korrekt så fixar kundtjänst rätt pris/krediterig.
 
  • Gilla
snickrande_tanten
  • Laddar…
Kanske är nämnt tidigare men: www.proffsproduktershop.se kör mellandagsrea. 25% rabatt på allt. Mestadels förbrukningsmaterial men finns endel handverktyg också. Rabattkod: 2020
 
F Freee123 skrev:
Kanske är nämnt tidigare men: www.proffsproduktershop.se kör mellandagsrea. 25% rabatt på allt. Mestadels förbrukningsmaterial men finns endel handverktyg också. Rabattkod: 2020
De har rea i princip varje helg, 25-30% brukar det vara.
 
  • Gilla
Freee123 och 1 till
  • Laddar…
B
  • Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Clas Ohlson i Sundsvall city ska stänga och har 50% på allt.
Om saldot på webben stämmer så bör det finnas en Tormek T4 för 1875kr, orkade inte fråga om den fanns när jag var där nyss.
[länk]

Fanns iaf en del grön Boschmaskiner kvar, samt lite av deras egna CoCraft.

Slog själv till på en Dremel lödpenna för 250kr
[länk]
Varför händer det aldrig där jag bor?
 
  • Gilla
Gud_
  • Laddar…
B
Lexington Lexington skrev:
Varför händer det aldrig där jag bor?
Du har får mycket pengar att handla för så butikerna går runt ;)
 
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.