M mAiK skrev:
Kundtjänst svarar för tillfället inte lagerstatus pga en högre belastning efter lansering av Lidl plus tyvärr
I Lerum fanns det två i kassan. Se bild.
 
Tycker dom kan lägga ned "Lidl Plus" i så fall. tillför inget positivt i varje fall!
 
  • Gilla
Storgeddan
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
Tycker dom kan lägga ned "Lidl Plus" i så fall. tillför inget positivt i varje fall!
Jodå nu behöver du inte hålla koll på dina kvitton längre. De finns direkt i appen.
Sen hittar du veckobladet där så du slipper in på Lidl.se och leta.

Men du är fri att avstå från att använda Lidlplus.
 
Jag föredrar papperskvitton för att göra eventuella reklamationer, istället för att vara beroende av en App som tillhandahålles (och kan försvinna när som helst) av den jag ska rikta reklamationen mot i så fall...
 
Humulus Humulus skrev:
Jag föredrar papperskvitton för att göra eventuella reklamationer, istället för att vara beroende av en App
Det ena utesluter inte det andra.
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Ingen som handlade i måndags? Magnetlisterna mycket mer prisvärda denna gång jämfört med sist! Även nya 3M tape rullar. Det blev en bitssats för mig också :) och en del spackel

[bild] [bild] [bild]
Borde det inte heta Anti-mögelspray?
 
  • Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 5 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Jodå nu behöver du inte hålla koll på dina kvitton längre. De finns direkt i appen.
Sen hittar du veckobladet där så du slipper in på Lidl.se och leta.

Men du är fri att avstå från att använda Lidlplus.
För de som gömmer verktyg bakom mjölken, kan det ju vara en nackdel att det finns bevis i en app... ;)
 
  • Haha
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
För de som gömmer verktyg bakom mjölken, kan det ju vara en nackdel att det finns bevis i en app... ;)
Du kopplar appen till din mail. När du är i kassan tar du upp appen och scannar mot en läsare (fungerar oväntat bra). Sen kommer kvittot i appen OCH du får ett papperskvitto @Humulus
 
L Lilllen skrev:
För de som gömmer verktyg bakom mjölken, kan det ju vara en nackdel att det finns bevis i en app... ;)
Går det att radera väl valda kvitton så är det ju toppen. "Nej älskling, jag köper bara mjölk på Lidl, titta här ser du...". Eller helt enkelt bara strunta i att skanna appen när man köper kontraband.
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Jo jag har sett den men tror det var förra veckan. Kan finnas kvar i vissa butiker fortfarande. Kundtjänst brukar kunna hjälpa till att hitta saldo


[bild]

Synd att jag missade den, var och tittade i lokala butiken men ofta hittar jag inte grejerna dom får säkert in men väldigt få.
 
A Andy78 skrev:
Synd att jag missade den, var och tittade i lokala butiken men ofta hittar jag inte grejerna dom får säkert in men väldigt få.
Gäller att vara där när de öppnar om det är något man vill ha.
 
T
Det är lite synd att dom oftast har så begränsad tillgång på sina verktyg..:cry:
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
T TechChad skrev:
Det är lite synd att dom oftast har så begränsad tillgång på sina verktyg..:cry:
Men det är väl också därför de kan hålla hyfsade priser för det mesta.
Snabbt in, snabbt ut. Inga lagerkostnader.
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
T
N nissenhj skrev:
Men det är väl också därför de kan hålla hyfsade priser för det mesta.
Snabbt in, snabbt ut. Inga lagerkostnader.
Så är det kanske, men det borde väl också bli mera logistik i att köra med olika?
 
T TechChad skrev:
Så är det kanske, men det borde väl också bli mera logistik i att köra med olika?
Förstår inte vad du menar? "att köra med olika"?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.