Om någon vecka ska jag beställa mitt drömm hus i timmer.

Men jag har inte bestämmt mig alls hur husets plan lösning ska vara.
De jag vet är att gaveln på huset ska se ut som på bilden.
Plattan jag kommer gjuta är på 150 m2.
Vet någon om någon sida med en massa planlösningar?
 
  • d188v0.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Häftigt hus!

Har du en länk till tillverkaren åt oss? Och berätta vad du vill ha (antal rum, storlek och andra speciella önskemål) så får du säkert hjälp här! När det gäller planlösningar så är det nog bara att surfa runt på de olika företagens hemsidor och leta idéer. Men bäst blir det nog ändå när man har skissat, suddat, tänkt och funderat själv ett antal varv :). Men vi hjälper så gärna till!!!
 
Det verkar ju vara massiva timmerväggar även inne. Är du säker på att du kan välja planlösning själv och inte är hänvisad till den på bilden?
 
Jo de kan jag ska inte beställ ifrån dom som har de huset.

Verkar lite osäkert har inga referenser alls och de är ju trots allt ryssland de kommer ifrån.

Ska lämmna iväg de till 1 i Estland han gör precis som jag vill.

Ska bara ha den gaveln som är på bilden på huset
 
Ella skrev:
Häftigt hus!

Har du en länk till tillverkaren åt oss? Och berätta vad du vill ha (antal rum, storlek och andra speciella önskemål) så får du säkert hjälp här! När det gäller planlösningar så är det nog bara att surfa runt på de olika företagens hemsidor och leta idéer. Men bäst blir det nog ändå när man har skissat, suddat, tänkt och funderat själv ett antal varv :). Men vi hjälper så gärna till!!!

Vill ha 25 m2 bad rum nere tvätt stuga ett hobby rum och ett hund rum precis anslutning med ingången på 6 m2 och ett öppet kök med vardgasrum som ska ligga på ca 60 m2.

Uppe vill ja ha ett stort sov rum ut mot balkongen en liten toa och 2 mindre sov rum till.

 
Ser ut som ett legohus på bilden, annars kunde det suttit på en alp-topp :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.