Letar efter en vettig trappbelysning, har tittat en del på led-lister som fäst ovankant av stegen, men det drar iväg så fasligt i pris. Vad finns det mer för alternativ ? Utomhus decklights ? Hur får man isåfall de att lysa nedåt på stegen, och inte lysa upp hela trapphuset.

Trappen är på 12 steg och stegen är klädda i textil.
 
En ledlist under handledaren är snyggt och troligen prisvärt
 
J joel.stockel skrev:
En ledlist under handledaren är snyggt och troligen prisvärt
Som denna En sned trappa med vit vägg och vita trappräcken samt mörka, breda halkskydd på stegen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
E
Infällda lampor i väggen som lyser ner mot stegen är ju också rätt fräckt. Du kanske får ännu fler tips i Belysningsforumet
 
T
E Emil_K skrev:
Infällda lampor i väggen som lyser ner mot stegen är ju också rätt fräckt. Du kanske får ännu fler tips i Belysningsforumet
Inte lika fräckt hemma hos mig då jag är så dålig på att städa trappen:seenoevil:
 
E
Påminner om en kund till mig som hade både hundar och katter men där ena partnern envisades om att sätta belysning under köksskåpen så att det lystes upp i sockeln, där precis allt skräp samlas. Djurhår, brödsmulor, tappade majskorn och fan och hans moster.

Å andra sidan så ser man ju på en gång när det blir lite skitigt, så dammsugaren åker väl kanske lite oftare, förhoppningsvis.
 
  • Gilla
TechChad
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.