A
Vi ska precis till att bygga hus i österskär, österåker. Någon som har tips på bra KA?

mvh
David
 
Eneeco AB
 
A
R RoBo skrev:
Eneeco AB
Hej Robo,

Pratade precis Hans på Eneeco, han har lagt av. Har du fler tips mottages dessa tacksamt.

Är ute efter en KA men viktigare en person som löpande kan kontrollera arbetet och inte endast utföra KA kontrollerna (som jag har lärt mig inte är mycket att hänga i julgranen)
 
A
Någon som har några erfarenheter av Erik Zanden på Bygglovhjälpen i Österåker?
 
A David9988 skrev:
Någon som har några erfarenheter av Erik Zanden på Bygglovhjälpen i Österåker?
Funderar på samma firma :) Anlitade ni dem? Allt gott
 
A
Hej, nej vi anlitade jörgen örnholm. rekomenderas!
 
A David9988 skrev:
Hej, nej vi anlitade jörgen örnholm. rekomenderas!
Tack snälla du för tipset! Vänliga hälsningar Jenny Eriksson med familj
 
A
Väl bekommet:) Är det nybygge i stockholmsområdet?
 
A David9988 skrev:
Väl bekommet:) Är det nybygge i stockholmsområdet?
Ett torp från 1929, som vi köpte 2015. Tidigare ägare älskade sitt torp, men målade interiören i vitt, vitt, vitt. Det blev fräscht och känns modernt med fina gamla inslag av gamla tider. Även om jag misstänker att kulturbyggnadsvårdande personer skulle ha synpunkter förstås :rolleyes:
Nu funderar vi på hur vi kunde bygga till torpet eller ev. bygga Attefall bredvid på vår tomt för att få plats med familjen över tid. Och för att vi vill kunna vara där även under vintern/mer permanent. Är i första planerings-/räknestadiet. Den som har tips och råd och vill berätta om möjliga "fallgropar" får gärna höra av sig :) Det är ett rött torp i 1,5 plan eller vad man kan säga. Österåker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.