Köpt Ikea kök och givetvis har dom missat skarvbeslagen. Nån som vet om någon annan säljer skruvarna som passar till ikeas bänkskiva. Tack på förhand
 
S Seger92 skrev:
Köpt Ikea kök och givetvis har dom missat skarvbeslagen. Nån som vet om någon annan säljer skruvarna som passar till ikeas bänkskiva. Tack på förhand
Har du letat igenom emballaget ordentligt? Jag var nära att kasta mina för jag trodde det var nått skräp
 
JA”Snabbe” JA”Snabbe” skrev:
Har du letat igenom emballaget ordentligt? Jag var nära att kasta mina för jag trodde det var nått skräp
Fanns ingenting på utsidan, och antar att de skulle lagt dem i diskhon där allt annat medskickat låg. Hittar verkligen ingenting
 
Redigerat:
Ikea kan ofta skicka det till dig om du ringer kundtjänst
 
E Emil_K skrev:
[länk]
Lyckades fixa ett par som ser exakt likadana ut, men ikeas är raka istället för vinklade så känns inte som det passar
 
  • Rak metallbeslag från IKEA monterat i utskärningen i en spånskiva, som verkar vara fel vinkel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P polarsson skrev:
Ikea kan ofta skicka det till dig om du ringer kundtjänst
Det har de gjort men de räknar med leverans efter nyår. Kan inte fortsätta utan att montera bänkskivan
 
Redigerat:
S Seger92 skrev:
Det har de gjort men de räknar med leverans efter nyår. Kan inte fortsätta utan att montera bänkskivan
Jag har för mig att dom låg i en ganska platt liten låda i brun wellpapp. Tejpad på undersidan av en av delarna som skulle skarvas. Den var tunnare än de ditskruvade träbitarna som stagade upp bänkskivan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.