Jag behöver ett garage till fyrhjulingen mm.
Då undrar på valet, har sett ett plåtgarage på outl1.se som är på 23 m2 som har förstärkts takstolar som verkar intressant till ett mycket bra pris, är det någon som har erfarenhet från ett liknande
 
  • Plåtgarage på 23 m2 med förstärkta takstolar och öppna dörrar, en vit bil parkerad inuti, på en webbsida för OUTL1.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är säkert inget fel på garaget, men googla på företaget som säljer det innan du lägger någon order.
 
  • Gilla
Östat och 1 till
  • Laddar…
Det ser säkert bättre ut på bilderna än verkligheten. Spar pengarna och titta efter något annat.
Själv hade jag undvikit ALLT från OUTL1 då det i princip är omöjligt att ens reklamera fel som funnits på produkten som uppstått innan den lämnade fabriken!!!
 
  • Gilla
Östat och 1 till
  • Laddar…
Ö Östat skrev:
Jag behöver ett garage till fyrhjulingen mm.
Då undrar på valet, har sett ett plåtgarage på outl1.se som är på 23 m2 som har förstärkts takstolar som verkar intressant till ett mycket bra pris, är det någon som har erfarenhet från ett liknande

Hej

Jag funderat på att beställa en likadan från polen kostade hälften av vad den kostar i Sverige.
https://allegro.pl/kategoria/budown...line-product-eyesa2-engag-dict45-hou-1-1-1218
 
A Addehi skrev:
Hej

Jag funderat på att beställa en likadan från polen kostade hälften av vad den kostar i Sverige.
[länk] blaszany&bmatch=baseline-product-eyesa2-engag-dict45-hou-1-1-1218
Ser Nice ut, men hur får man hem ett sådant till Sverige?
 
N Nybyggarens skrev:
Ser Nice ut, men hur får man hem ett sådant till Sverige?

Prata med säljaren och se vad det kostar att frakta den till Sverige
 
Ö Östat skrev:
Jag behöver ett garage till fyrhjulingen mm.
Då undrar på valet, har sett ett plåtgarage på outl1.se som är på 23 m2 som har förstärkts takstolar som verkar intressant till ett mycket bra pris, är det någon som har erfarenhet från ett liknande
Hej! Vi funderar också på att köpa ett sånt garage. Hur gick det för dig? :)
 
H Hoxley skrev:
Hej! Vi funderar också på att köpa ett sånt garage. Hur gick det för dig? :)
Hej
Har fortfarande inte kommit till skott, så tyvärr har jag inte något att komma med 🙁
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.