A
Electrolux toprens är svårslaget på hällar med märken
 
  • Gilla
ullak40 och 2 till
  • Laddar…
Och vitrocare
 
  • Gilla
aleksanderradak
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
Electrolux toprens är svårslaget på hällar med märken
Det är den jag har, tog ju bort det mesta och detta blev kvar efter att ha skrapat med skrapan, därav min fråga vad mer jag kan göra för att få bort märket. Borde kanske ha skrivit utförligare men men :rofl:
 
  • Gilla
Mrscuba
  • Laddar…
nikasp
MP52 hällrengöring funkar perfekt när inte annat vanligt plus glasskrapa räcker. Det är som krita i den så man får bort sånt som sitter som fasen.
 
nikasp nikasp skrev:
MP52 hällrengöring funkar perfekt när inte annat vanligt plus glasskrapa räcker. Det är som krita i den så man får bort sånt som sitter som fasen.
Är det sådant du menar ?
 
  • Flaska med putsmedel MP52 Silverputs designad för långtidsverkan, 250 ml.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du värmt stenar till en vattenpipa?
 
whork whork skrev:
Har du värmt stenar till en vattenpipa?
Tidigare ägare verkar har gjort det och får inte bort skiten ..
 
nikasp nikasp skrev:
Nix, det ska vara hällrengöring men verkar ha utgått. Den hår verkar vara liknande: [länk]
Har den, hjälpte inte så mycket :/
 
nikasp
nikasp nikasp skrev:
Då skulle jag gå på med polermaskin och polermedel för bil. Lyckades ganska bra med en riktigt ankommen häll men allt försvann inte. [länk]
Aa, det verkar som att det är det enda alternativet Isf. Får testa lite mer med medel och skrapa så får polering vara det sista utvägen :)
 
Metallpolish från Biltema tog bort fläckar jag kämpat med i flera år. Letade efter Autosol, men hittade ej och det här känns som Biltemas motsvarighet. Repade inget (synligt), men prova själv först.
 
Kör själv med autosol till svåra fläck...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.