Ska köpa ny kyl o frys ca 185 cm höjd.
De ska vara någorlunda tystgående. Helst ha dörrhandtag med öppningshjälp, belysning i frys är ett plus. Jag har konstaterat att många frysar är väldigt små pga kraftig isolering, dessa går bort.
Samsung har modeller som uppfyller mina krav.
Tex RZ32M7535WV. /. RR39M7565WW. Är det någon som har erfarenhet av dessa eller liknande Samsung? Eller något annat förslag?
// Jörgen
 
A
Bara du får 5-års gatanti
 
Det är naturligtvis bra med garanti, men framför allt måste de uppfylla mina krav. Jag har nu läst recensioner på några av Samsungs modeller och synpunkter på hög ljudnivå tycks finnas. Miele ser ut att ha modellerna K28202 och FN28262 som verkar ok
 
A
Garanti är det viktigaste när man väljer samsung
 
Endast varit i bruk en vecka, men än är vi nöjda. Dock har vi haft delad kyl/frys med två hungriga tonåringar i huset så allt är till det bättre :rofl: Ett modernt kök med en ny mörk side-by-side kyl/frys kombination bredvid inbyggda köksskåp och en ugn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Två svarta Samsung vitvaror, en frys och ett kylskåp, bredvid varandra med betyg och priset angivet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
A
Snygg placering!
Glöm inte bort att återkoppla när de börjar strula.
 
  • Gilla
Otsef
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
Snygg placering!
Glöm inte bort att återkoppla när de börjar strula.
:crysmile:(y)
 
electroluxaren skrev:
Snygg placering!
Glöm inte bort att återkoppla när de börjar strula.
Varför skulle de börja strula?:thinking:
 
A
För att de gör det.
Det ingår i sakens natur.
 
B Bumlersson skrev:
Ska köpa ny kyl o frys ca 185 cm höjd.
De ska vara någorlunda tystgående. Helst ha dörrhandtag med öppningshjälp, belysning i frys är ett plus.
Det blev Miele K o F 20000 serie. Är nöjd med det mesta förutom i frysen är det lådor i alla fack ( Min gamla frys hade luckor på de tre översta) detta gör att det är svårt att se vad som finns högst upp om man inte är över två meter lång
 
Hej, electroluxaren har årtiondens erfarenhet av kyl och frysar, kan han inte nämna vilka som har minst problem? Kanske en egen tråd?
 
O Otsef skrev:
Hej, electroluxaren har årtiondens erfarenhet av kyl och frysar, kan han inte nämna vilka som har minst problem? Kanske en egen tråd?
Jag valde bort Samsung pga Electroluxarens synpunkter
 
A
O Otsef skrev:
Hej, electroluxaren har årtiondens erfarenhet av kyl och frysar, kan han inte nämna vilka som har minst problem? Kanske en egen tråd?
återkom om 5 år så kan jag svaret
 
electroluxaren skrev:
återkom om 5 år så kan jag svaret
Hej electroluxaren,

Inbyggnads kyl och frys (hela) till Ikea metod? Vad har du för tips? :D:cool:
 
  • Gilla
Otsef
  • Laddar…
A
skippa inbyggnads
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.