Hej!
Ser denna golvbrunnen ok ut? Golvbrunn med synliga smuts och avlagringar, omgiven av kakel och brunnslock.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en sliten och smutsig golvbrunn med synliga rostfläckar och avlagringar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS
Den är ju väldigt smutsig så det är ju svårt att se något. Eventuellt att det sticker fram något kring klockan 7 i första bilden och det ska det inte göra.

Hur gammal är brunnen?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Den är ju väldigt smutsig så det är ju svårt att se något. Eventuellt att det sticker fram något kring klockan 7 i första bilden och det ska det inte göra.

Hur gammal är brunnen?
8 år tror jag.
 
Det är sannolikt klokt att plocka bort vattenlåset och göra rent både det och resten av brunnen för att därefter göra en bedömning av skicket.
 
T
Som sagt svårt att se, har du förresten någonsin rensat det vattenlåset?:thinking::cry:
 
Hade det varit mitt hade det varit rensat! Det är min dotter som funderar på att köpa lägenhet, och skickat bilden till mig.
 
T
P PEHEN skrev:
Hade det varit mitt hade det varit rensat! Det är min dotter som funderar på att köpa lägenhet, och skickat bilden till mig.
Som sagt svårt att se men Anticimex eller liknande brukar ju göra besiktningar i samband med hus/lägenhetsförsäljning, finns det ingen sådan gjord eller?
 
T tank77 skrev:
Som sagt svårt att se men Anticimex eller liknande brukar ju göra besiktningar i samband med hus/lägenhetsförsäljning, finns det ingen sådan gjord eller?
Vet inte, ska tipsa henne. Stort tack för tipset!
 
X
Enligt bild ser det det korrekt ut ? Angående kl7 om det är brunsmanshett som sticker ut men kan också vara smuts, bättre att hon kollar om det finns kvalitetsdokument som gäller i 2 år till.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.