Jag är på jakt efter en hink eller liknande med blandade skruvar. Har haft en hink från byggmax tidigare. Väldigt praktiskt med skruvar till olika ändamål. Nu har de slutat med dessa och jag letar var på nätet eller vilka affärer som har liknande. Se bilder.

Tacksam för hjälp!
 
  • En hink med en blandad samling av skruvar i olika storlekar och färger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fyra bilder på hinkar märkta "Skruvmix" i olika vinklar och mängder, innehållande blandade skruvar på 4 kg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Välkommen till forumet!

Så det heter Skruvmix nu. Tidigare kallades det "golvsop". Du kan kanske söka på det i stället?
 
  • Gilla
  • Haha
Fred vom Jupiter och 2 till
  • Laddar…
AXS
Fanns på granngården för några år sedan. Perfekt till barnen. Tror jag köpte två hinkar för 99:-.

Plockade själv ut 10 franska skruv och några svarta.
 
Inga fler som har några förslag?

Kollat granngården på nätet, där fanns inget i alla fall. Får fråga i butik.
 
svagt minne att jag köpt på hink på Hornbach för ett gäng år sedan..
sedan tror jag även öob hade skruvmix på låda (1kg)....men om dom har det nuförtiden håller jag för osagt...
 
När jag sålde förnödenheter som tex skruv så sålde man det man inte blev av med på detta vis ihop med lite gångbara produkter.
Jag skulle köpa en sortimentlåda eller några lådor med det man behöver efterhand.
 
P-plats P-plats skrev:
När jag sålde förnödenheter som tex skruv så sålde man det man inte blev av med på detta vis ihop med lite gångbara produkter.
Jag skulle köpa en sortimentlåda eller några lådor med det man behöver efterhand.
Tack för svar och tips, visst kan man köpa ett gäng sortimentslådor men priset blir så mycket dyrare...
 
B BigTTT skrev:
Tack för svar och tips, visst kan man köpa ett gäng sortimentslådor men priset blir så mycket dyrare...
När jag skrev "lådor" så tänkte jag på en låda med varje dummension och typ av skruv som man behöver vid det aktuella tillfället och efter ett tag har man ett sortiment med det man behöver.
Detta brukar bli billigast i längden...
Själv har jag byggt upp ett sortiment och själv har jag nog ca tio olika skruv jag använder i 95% av fallen.
 
När jag var mitt upp i husbyggandet som värst blev jag förtvivlad över hur mycket tid jag lade på att leta efter lämpliga skruv. Till slut åkte jag in till Det-Stora-Gör-Det-Själv-Varuhuset och köpte en låda skruv av varje dimension de hade. Det fyllde en hel kundvagn och gick lös på flera tusen. Men det var ett av de bästa köpen jag gjort.
 
  • Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
Varje gång jag behöver en skruv så köper jag alltid en låda, efter ett tag så har man ett litet sortiment..

Trälåda indelad i fack med sortiment av skruvar och etiketter för storlekar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
P-plats
  • Laddar…
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
AXS
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Om tråden ska utvecklas till bra köp av skruv så rekommenderar jag dessa:
[länk]
[länk]

Dom har kampanj typ varje vecka, så skriv upp på nyhetsbrev och vänta lite.
Tack för tipset! Jag har signat upp för deras nyhetsbrev. Tack för lite konstruktiv utveckling på tråden.
 
  • Gilla
AXS
  • Laddar…
maah maah skrev:
Den här lådan är rätt bra
[länk]

Köpte en när jag renoverade lite i en lägenhet för en massa år sen och har än idag nytta av den ibland.
Tack för tipset!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.