Ska du bara ha lasern en helg eller två är ju det mest förnuftiga att hyra en. Dock inte lika skoj :)
 
K_arlstrom K_arlstrom skrev:
Lockande pris! Funderar på att köpa laser och en mst, osäker på om jag behöver bägge eller klarar mig med ena under renoveringen (och då vilken som är viktigare för vilket moment)!
En laser och ett MST är en bra start. Sen ser du vad du saknar/behöver :D
 
Börjar med att konstatera att bilden kan vara vilseledande för Protech-lasern, de skriver "båda linjerna"...

@Robin Wahlman Absolut vettigast, men kommer bara bygga på deltid så risken finns att det blir under en längre tid, sen vet man aldrig när t.ex flera hyllor eller liknande behöver upp i samma höjd efter en vägg och då är den bra att ha!

@nanowire Behöver eller villhöver? ;)
 
Tack för all input som återkoppling så köpte jag en Bosch gll3-80 från Amazon på black Friday för 2250:- slängde även med ett Bosch-stativ för 360:-.
Har testat när jag reglar upp en innervägg i snedtak och det har fungerat väldigt bra. Varför köpte man inte ett för länge sen :)
 
  • Gilla
hydrolift
  • Laddar…
Linjelasern ger ju streck runt hela rummet istället för bara ett kryss på väggen, skulle aldrig köpt en krysslaser då en linjelaser ger mycket mer användningsområde.
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Linjelasern ger ju streck runt hela rummet istället för bara ett kryss på väggen, skulle aldrig köpt en krysslaser då en linjelaser ger mycket mer användningsområde.
Låter rimligt, tror du den linjelasern på Ahlsell duger till hemmafixaren?
 
O
S strom_robert skrev:
Låter rimligt, tror du den linjelasern på Ahlsell duger till hemmafixaren?
Ja den duger för många
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.