Vi flyttat nyligen till parhus som byggdes 2015. Inga renoveringar med andra ord behövs eller gjorts sedan bygget.
Har problem med silverfisk och försöker därför täppa alla hål och glipor i lister.
Har hittat detta hål under handfatet i badrummet och nu misstänker att silverfiskarna kommer in genom det. vet någon vad det kan vara för hål och om jag ska täppa igen det med något?
 
  • Öppning i väggen under handfat med synliga kopparrör och ett hål som kan vara ingång för silverfisk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ndpsn Ndpsn skrev:
Vi flyttat nyligen till parhus som byggdes 2015. Inga renoveringar med andra ord behövs eller gjorts sedan bygget.
Har problem med silverfisk och försöker därför täppa alla hål och glipor i lister.
Har hittat detta hål under handfatet i badrummet och nu misstänker att silverfiskarna kommer in genom det. vet någon vad det kan vara för hål och om jag ska täppa igen det med något?

Silverfiskar kan bo överallt så det är inte säkert att de kommer utifrån. Hittade silverfiskar under ett golv med klinkers på som jag bytte i vår källare.
Jag köpte Myrr på sprayflaska och sprutade på alla golvsocklar i hela huset. Efter det är dom borta.
 
  • Gilla
Ndpsn
  • Laddar…
Kan vara ett skvallerrör från fördelarskåp
 
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.