Hej! Luktade märkligt i köket, lokaliserade vart lukten kom ifrån och rev bort ett bakstycke i köket, hse jag fått hussvamp???
 
  • Baksida av köksinredning med synligt mögel och fuktfläckar som kan antyda hussvamp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skadad vägg med möjliga tecken på hussvamp och fukt, elkontakt och rör syns också.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som vitmögel. Riv ut och byt
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ser ut som vitmögel. Riv ut och byt
Tänkte också det men när jag såg den bruna fläcken som påminner om kanel/kakao så backade jag i mitt sanerande!
 
Loviberg Loviberg skrev:
Tänkte också det men när jag såg den bruna fläcken som påminner om kanel/kakao så backade jag i mitt sanerande!
Mja det du ser på fotot är fukt och mögel och du måste ta bort skivorna och täta läckaget
 
B byggarätt skrev:
Mja det du ser på fotot är fukt och mögel och du måste ta bort skivorna och täta läckaget

Jo det förstår jag, har hittat vad jag tror är orsaken men blev som sagt orolig när jag såg den bruna fläcken!
 
Loviberg Loviberg skrev:
Jo det förstår jag, har hittat vad jag tror är orsaken men blev som sagt orolig när jag såg den bruna fläcken!
Äkta hussvamp sprids med långa trådar nerifrån och upp och ditt angrepp kommer uppifrån o ner
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.