L Lenza skrev:
Ritade lite till, vad är det för material som ska användas? Justerade bordskiva tjocklek till 21mm, då det verkar finnas konstruktionsplywood i den tjockleken till skapligt pris. Ändrade bakbenens vinkel, till samma som frambenen då det säkert var tänkt så från början misstänker jag.
Edit: Lite överhäng på bordsskiva brukar man vilja
ha 25mm känns lagom vid fästen för underhyllan.
[bild]
shit!! Snyggt! Tack så jättemycket för detta! Får lägga ut slutesultatet när det är klart
och precis som du säger så skall det användas 20mm plywood
Bigogar bild på det som jag tänkt bygga
 
  • Modernt musikproduktionsrum med keyboard, gitarr, högtalare, mixerbord och datorskärm på ett skrivbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt musikstudioskrivbord av plywood med MIDI-keyboard, skärmar och ljudutrustning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Lenza
  • Laddar…
Är det perspektivet som spelar ett spratt? Eller lutar benen lite utåt också?
 
Bart Bart skrev:
Är det perspektivet som spelar ett spratt? Eller lutar benen lite utåt också?
Perspektivet
 
Bart Bart skrev:
Är det perspektivet som spelar ett spratt? Eller lutar benen lite utåt också?
perspekrivet mina ben kommer inte att luta. För en annan hade så fyrkantigt som möjligt varit det bästa haha! Tackar ödmjukast för all hjälp
 
Nu måste det bli en byggtråd av det här också. Jag väntar med spänning ... :cool:
 
Hej alla får tacka för era bidrag! Det hjälpte mig till ett slutresultat!!
Bifogar bild på bordet
 
  • Ett hemmastudio skrivbord med dator, studiohögtalare, keyboard, och musikutrustning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Fadai och 5 till
  • Laddar…
L
Mycket snyggt resultat, jag undrar om vilken sammanfogningsmetod som du använde? Dolda plugg eller skruv och lim eller annat? Hur känns stabilitet, likvärdig annat bord?
 
L Lenza skrev:
Mycket snyggt resultat, jag undrar om vilken sammanfogningsmetod som du använde? Dolda plugg eller skruv och lim eller annat? Hur känns stabilitet, likvärdig annat bord?
jag har ganska mycket tyngd på bordet men det är super stabilt Jag sammanfogade bordet med skruv
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.