Hej

Har en del schneider wiser prylar som är sammankopplad med dess styrpanel. Nu har jag den bordsstående men den bättre hälften vill få upp denna på vägg. Hur löser jag det?
Bild hur den står nu och vart jag skulle vilja ha den under brytarna...
Schneider Wiser smart hem-styrenhet på bordsställning mot vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bordsstående vit Schneider Wiser-styrpanel före väggmontering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tack på förhand
/
M
 
Några remsor dubbelhäftande tejp?
 
Tyvärr måste den ju matas med lite strömming, går det att sätta en rotdosa och stjäla ström från dosorna ovanför?
 
Ingen?
 

Bästa svaret

T trojlee skrev:
Tyvärr måste den ju matas med lite strömming, går det att sätta en rotdosa och stjäla ström från dosorna ovanför?
Det går absolut borra in en rotdosa under dom andra och ta ström därifrån, men du måste ha en nolla med också! Sen kan du montera ett sånt här:
Kit för väggmontering av Wiser Home Touch, inklusive en centralenhet, ram, kablar och installationsmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
Tackar!
 
Hur löste du de? Har typ samma dilemma fast har ingen på bord alls idag men en för vägg begad...
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
R Ro36 skrev:
Hur löste du de? Har typ samma dilemma fast har ingen på bord alls idag men en för vägg begad...
Den står kvar på hyllan, schneider kommer gå ifrån panel-tänket har jag hört och satsa mer på app-funktionern/utseendet så jag sitter lungt i båten. Tänkte komplettera med radiator thermostaterna nu när dom släpps
 
T trojlee skrev:
Den står kvar på hyllan, schneider kommer gå ifrån panel-tänket har jag hört och satsa mer på app-funktionern/utseendet så jag sitter lungt i båten. Tänkte komplettera med radiator thermostaterna nu när dom släpps
så termostaterna ska komma till Sverige? De som i andra länder heter Wiser Heat alltså? Men min då vägghängda kan alltså köpas ett bordsställ till och ändå fungera? Bauhaus har ju tex dessa stativ lösa.

Gateway kommer iaf få Google Assistent och Homekit kvartal 1 2021 enligt supporten.
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
R Ro36 skrev:
så termostaterna ska komma till Sverige? De som i andra länder heter Wiser Heat alltså? Men min då vägghängda kan alltså köpas ett bordsställ till och ändå fungera? Bauhaus har ju tex dessa stativ lösa.

Gateway kommer iaf få Google Assistent och Homekit kvartal 1 2021 enligt supporten.
Jo thermostaterna skulle släppas Q1 2021 men kan ju ändras pga corona osv. Jo bordsstativet är det bara atg klicka i panelen i..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.