Blir galen på mig själv och att jag inte lyckas lösa detta snyggare än att sätta dit en pall som ni ser på bilderna nedan :crysmile::sweat:

Har försökt hitta en låg möbel (för att passa under spegeln men ändå inte gå ända upp till kanten) med kort (för att inte ta plats i hall-gången) men som ändå rymmer prylarna ni ser på bilden (en router, en nas och en hue bridge).

Tänker att möbelns höjd ska vara minst 34-35 cm så att den täcker uttagen, och att den placeras 10 cm från vänsterkant, och ungefär lika mycket från dörrlisten till höger.. Känns omöjligt. Ska jag bygga en möbel själv?

Någon som har en idé om hur man kan lösa detta? Tacksam för tips!!
 
  • En vit pall med elektronik under ett stort spegel med måttangivelser på en vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Rörig hörna med eluttag, kablar och nätverksutrustning märkta med mått för möbelplanering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En bredare möbel med en "dip" i mitten att sitta på funkar väl?

Du har inget lämpligt utrymme på andra sidan väggen då dit du kan borra dig och lägga allt elbös? Alt. en kabelkanal som går upp till taket och någon form av box/hylla där.
 
Två hyllplan på konsol alt "big board" med några korgar emellan för el-bös, väntar, mässor etc..
 
Tror att ikeas stommar för att montera över kylskåp är lämpliga i höjd
 
Tack för alla tips! Har dock bestämt att jag får bygga en egen möbel för att få det precis så som jag vill.. hoppas jag lyckas :)
 
  • Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
Routern ska helst sitta högt för bäst wifi. Jag skulle satt ett lagom stort vitt skåp över spegeln, direkt intill taket. ...om du kan fixa el-uttag och ev. snygg kabeldragning. På andra sidan väggen kansek du kan gömma ev. kablar / el.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.