Är det någon som har ca pris på  1 1/2 plans villan Domherren?
Det ska helst vara priset på nyckelfärdigt.
 
Jag kan kolla det till dig i morrn. Har listan hemma e på jobbet nu. Fast ´den listan gäller Umeå området. Men så mycket kan det inte skilja eller?? :D
 
Det vore kanon!
 
Villa domherren kostar nyckelfärdig 2 349 300kr Fast som jag sa tidigare så kan det skilja sig åt i olika län. Hoppas att det vart nån hjälp för dig? ;)
 
Det var hyvens, man får tacka!
 
Det var så lite så. Råkar ha priser på alla deras hus ,men den uppdateras väll snart och då blir det lite dyrare. Men ett ca i alla fall. :)
 
NF 2 396 000:- i Göteborgsområdet. Vi ska bygga Domherren och har fått det omritat så att det passar oss. Bl a så har vi skippat garaget och lagt två sovrum där istället. Sedan kommer vi att ha en rak trappa i stället för den som är inritad. Det kommer att bli ett vackert hus! :D
 
LB-hus katalogen är en av dem med flest stjärnor i  :)

Lägg gärna ut samtliga priser du har på listan så att jag kan komplettera min katalog med dessa siffror!

MVH/En som först försöker få prisbilder på de olika hustyperna utan säljarkontakt  ;)
 
Jag har priser på alla hus i lb serien även prislista på garage och tillval. Men som sagt dom är hemma och sitter på jobbet nu. Hinner jag i morgon så ska jag lägga ut dom. Själv så ska jag ska ha byggsamråd i morgon, så jag lovar inte att jag hinner. Annars får det bli i helgen. ;)
 
Backsvalan kostar nyckelfärdigt 2 084 400kr Lommen 1 925 800kr
Lommen är ett fint hus gillar den planlösningen, har själv tittat på det.

Varför jag har dom här listorna är för vi hade tänkt att bygga ett lb hus Pärlugglan.
Det var ruggit nära. I det närmaste färdigt, men vi valde att bygga ett lösvirkes i stället. Kul att nån får nytta av listorna. :)
 
Jag har åxo hört att sluttningshus e dyrare. Det är mycket möjligt att det blir billigare men då är det knappast lb-hus som bygger.Då får ni nog kolla med andra byggfirmor vad dom skulle ha för att rita om huset till 1½ eller 2plan och sen utgå efter det. Vi ska börja vårat bygge i Vännäs 3mil utanför Umeå. Börjar med plattan om 2veckor.
 
Då kanske du kan ordna prisuppgift på svanen med ?

Är nästan omöjligt att få prisuppgifter utan att behöva tjata med dem länge eller gå på ett möte.
 
ring mej så får du prisuppgifter så slipper dom att bli sura mvh joakim
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.