Pga GDPR och annat får man väl inte skriva namn här, men jag kan säga att jag aldrig har hört talas om personen tidigare. Ni som vill veta namnet får söka er till ett forum som är betydligt mer känt än "nöjesprofilen".
 
Jag kände inte heller till honom.
 
F
En "nöjesprofil" som ingen känner till:crysmile:. Stackare
 
Nöjesprofil, är det inte en sån här?
Hand håller en inplastad chokladbit med texten "PROFIL" på förpackningen.
 
  • Haha
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Fast skriver man Sv*n v*n Es**n så har man väl inte gjort nå galet?
 
Vilken slusk, men det verkar ju inte vara vilken jeppe som helst det där, varit inblandad i drogsmuggling (dock ej dömd)
 
Hallå! Han var ju med i Baren ju! :D
 
S johd01 skrev:
Vilken slusk, men det verkar ju inte vara vilken jeppe som helst det där, varit inblandad i drogsmuggling (dock ej dömd)
Inte bara "ej dömd" utan faktiskt friad i hovrätten och fått skadestånd för tiden i häktet. Men troligen slusk enligt de flestas definition, så på den punkten ger jag dig rätt.
 
Det brukar ju oftast finnas en ganska sorglig historia bakom att människor inte klara av att hålla ordning i sitt boende så det känns hjärtlöst att hånflina åt en medmänniska som blir hemös.
 
  • Gilla
Ulltand
  • Laddar…
H Harmagedon skrev:
Det brukar ju oftast finnas en ganska sorglig historia bakom att människor inte klara av att hålla ordning i sitt boende så det känns hjärtlöst att hånflina åt en medmänniska som blir hemös.
Du menar vägglös(s) :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.