Vet ni om denna kan kopplas till varmvatten SIEMENS SN43HI88CS, funderar på att köpa den....
 
V vitvaror skrev:
Vet ni om denna kan kopplas till varmvatten SIEMENS SN43HI88CS,
Enligt manualen så har den stöd för varmvattenanslutning.


Etikett för diskmaskin med modellbeteckning SN43H188CS.

Utdrag ur manual som visar instruktioner för varmvattenanslutning till apparat.

Utdrag från bruksanvisning visar att enheten har stöd för varmvattenanslutning upp till 60 grader Celsius.
 
vad snällt tack, vad tror du om modellen? Siemens har så många modellbeteckningar och jag har svårt att hänga med på de olika bokstävernas betydelse och jag var som sagt inne på en IQ500 men det lät på tretti.se som att den hade utgått....
 
V vitvaror skrev:
vad snällt tack, vad tror du om modellen? Siemens har så många modellbeteckningar och jag har svårt att hänga med på de olika bokstävernas betydelse
Jag har heller ingen koll. Mycket nöjd med den Siemens som jag har som sagt men vågar inte kommentera denna. Tror inte "din" har invändig belysning om det är något du önskar. De flesta struntar nog i den finessen men jag tycker det är bekvämt.
 
Hur ser man vilket slags torksystem den har? Appropå Zeolit eller annat?
 
A
Kan du se in i maskinen så är det stansat med jättestora bokstäver på luckans insida och en trekantig hatt längst i till höger.
 
A
IQ500 serien är byggd i Turkiet och har väldigt många varianter
Belysning
Besticks korg
Zeolit
Home conect
Mm.
 
electroluxaren skrev:
Kan du se in i maskinen så är det stansat med jättestora bokstäver på luckans insida
Metalliska bokstäver på en texturerad yta som bildar ordet "Zeolith".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


electroluxaren skrev:
en trekantig hatt längst i till höger.
Närbild av en spisbrännare med metallskydd och tändningsanordning, detaljer i rostfritt stål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Jag har ingen maskin att titta in i utan är ute efter att köpa en, undrar om den modellen jag nämnde hade det?
 
Kan du inte läsa specen själv? Har du frågat tretti.se?
 
Tack för hjälpen! Jag läser själv!
 
Magnus E K
Jag har varken diskmaskin eller varmvatten (utom ibland på vintern) i mitt kök men tyckte det var lite olustigt när jag fick veta att diskmaskinen (-erna) i mitt föräldrahem gått på varmvatten (från fjärrvärme) sen 70-talet. Inte så fräscht att skölja disken i vatten man inte skulle dricka tänker jag.
 
Magnus E K Magnus E K skrev:
Jag har varken diskmaskin eller varmvatten (utom ibland på vintern) i mitt kök men tyckte det var lite olustigt när jag fick veta att diskmaskinen (-erna) i mitt föräldrahem gått på varmvatten (från fjärrvärme) sen 70-talet. Inte så fräscht att skölja disken i vatten man inte skulle dricka tänker jag.
Fast det är ju inte själva fjärrvärmevattnet som sköljer disken...
 
  • Gilla
Magnus E K
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.