Jag söker en manual till denna panna men jag vet inte ens vad den heter. Är det någon som vet vad den heter?

Etikett på en röd panna från Laatukattila Oy med teknisk information och serienummer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tack för svar!
 
EL-panna, olja , pellets, mera foton på alla sidor samt på reglage om det finns.
 
Företaget heter Laatukattila OY (Kvalitetspannan) och finns fortfarande. Kanske du kan mejla dem och fråga.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Det är (var) en flispanna. Det finns inga reglage, brännaren måste ha sin egen kontrol.

Blå flispanna och röd brännare utan reglage, placerade utomhus på pallar framför röd byggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
H hustomten71 skrev:
Jag söker en manual till denna panna men jag vet inte ens vad den heter. Är det någon som vet vad den heter?

[bild]

Tack för svar!

Din granne har en manual på en sådan panna, är du hemma nått imorgon så kan han säkert komma över med den :)
 
Prästens Prästens skrev:
Din granne har en manual på en sådan panna, är du hemma nått imorgon så kan han säkert komma över med den :)
Det är min grannes panna jag frågar om. Manualen han hade är på Finska men han har hittat en till på Engelska nu säger han. :D
 
  • Gilla
Prästens
  • Laddar…
Ja den jävla grannen är inte redig, han kommer väl med manual på ryska ist
 
Laka Ps heter pannan o är på 80 kw
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.