Motivering:
Att ha fungerande blåkläder,
i både sol och ruskväder,
underlättar mitt bygge av skrivarstuga,
då behövs kvalitet som heter duga.

Thomas Mathiasson
thomas.mathiasson88@gmail.com
070-2609084
 
Nio färger finns herrmodellen i och dam fyra..

Motivering: Skulle så gärna vilja ge min älskade fru något snyggt och bekvämt att jobba i här hemma ...
Har sökt med ljus å lykta efter ett sjyst set att ge henne , men gått bet.
Detta skulle var helt perfekt..
 
Redigerat:
9 härliga färger!

med ett proffsigt set från Blåkläder
känns allt roligare, i alla väder
bygga, snickra, allt går som en dans
så skönt att slippa ta vad som fanns
 
Har aldrig ägt några riktga arbetskläder. Använt gamla jeans, gamla jackor och tröjor både vid målning, snickerijobb och trädgårdsarbete.
Att få riktiga arbetskläder är som en dröm för mig, då kan jag kasta mina gamla fula målarfärgsfläckiga gamla jeans och jackor, och få känna mig lite finare nästa sommar då allt utomhusarbete tinar fram !!
 
9 färger!

Ett set arbetskläder som present/julklapp till frun som donar med allt från odling till hönsskötsel på tomten vore mitt i prick!
 
Jackan finns i 9 färger .
En snygg kille ska ha snygga kläder, gärna från Blåkläder .
 
9 störtsköna kulörer finns att välja emellan!

Hade vart skönt att bli lite snyggare då nuvarande kläder är fulla av år med fläckar och annat skrot. Att slippa alla hål hade gjort arbetet mer säkert också och man slipper se ut som att man hör hemma på tippen blir man slänger skräp!
 
Nio fina varierande färger finns att välja på.
Egentligen är både jag och min man i behov av nya arbetskläder då vi hjälps åt med renoveringen (i nuläget mest rivning) av vår sommarstuga som ska bli permanentboende om tre år.
I nuläget är det stort slitage på våra träningsplagg som får slita hårt. Tänk så glad min man skulle bli över ett set med praktiska tåliga arbetsplagg!
 
Nio olika färger!
Skulle ge kläderna till frugan! Mjukisbyxorna fulla med målarfärg och knän så tunnslitna att man nästan ser rakt igenom måste ersättas! Oavsett hur sköna hon tycker att de är....
 
Nio färger är det!
Nytt projekt och alla gamla jobbekläder har gått till förbränningen. Tänkte det kunde vara trevligt att vara lite snyggt och praktiskt pyntad när det drar igång och vem vet, kanske man får lite mer av hustruns uppmärksamhet också.
 
9 färger finns att välja på.

kvalitetskläder skulle komma väl till pass till alla projekt som vi har i vårt nybyggda hus. Behöver inte vara rädd för att slita sönder några odugliga byxor när man är på knä och leker med lillen heller :)
 
9 olika färger finns att välja mellan,


Skulle gärna vinna dessa arbetskläder då dom gamla har lite väl mycket aircontition nu , och 5000kvm trädgård återstår att anlägga på sextorps gård plus att sextorpsloge på 300kvm skall gjutas golv och inredas. Då kommer kläderna väl till pass, och får bekänna färg
 
9 färger!

Jag och sambon har precis köpt hus för första gången. Det kliar i fingrarna att sätta igång och fixa så som vi vill ha det på både ut- och insida och det går såklart mycket bättre i nya fina arbetskläder!
 
9 färger är svaret

jag har gått ner ca 20 kilo sen jag köpte mina senaste arbetsbyxor så det är rätt hängiga. Dessutom har de varit med många år så de dessutom i dåligt skick.
Nya behövs kan man väl helt klart säga.
 
9 färger !
Skulle behöva nya arbetskläder då mina är totalt slut, så mycket färgkladd och hål att ja blir misstagen som clown på bygghandeln, med nya proffskläder så är halva jobbet gjort !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.