Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Trött på att leta längst ner i byrålådan efter en arbetströja till hemmaprojektet? Byggahus-tröjan löser det! Med ett verktyg i handen och ett annat på tröjan blir du en komplett hemmafixare och kan genomföra projektet med stil. Tröjan är tillverkad i 100% ekologisk bomull, är rak och ledig i passformen och behagligt mjuk och skön. Fem lyckliga vinnare får en rabattkod och kan beställa en valfri tröja utan kostnad. Tröjorna finns med motiven cirkelsåg, handöverfräs, motorsåg, skruvdragare och robotgräsklippare.

[bild]

Värde: 208 kr/st (t-shirt 179 kr + frakt 29 kr)

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna tröjan, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vem är det som tillverkar verktygen i julkalendern?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnarna utses fredagen den 6 nov.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom en vecka.
Svaret är Wera

Motiv:
Jag älskar T-tröjor som har med jobb att göra. Jobb och verktyg hör ihop, det känns som jag!

Hälsa
Staffan Westerlund
s.w@synintryck.se, 070-3149493
 
Wera.

Behöver byta ut min gamla byggahuströja då den varit med länge nu och inte är tiptop längre.
Skruvdragare är numme ett.
 
Svar: Wera

En julklapp till sambon så han får en snygg arbetströja när vi rustar vårt nyinköpta hus.:)
 
Svar. Wera
Enligt min sambo skulle jag behöva göra mig av med en av mina bygg tshirtar. Den är omkring 28år gammal och har verkligen sett bättre dagar.
 
Svar: Wera

Motiv: Jag behöver en tröja. Vill gärna ha den med örontops-motivet, det är mitt favoritverktyg

Närbild på en örontopp med öronvax mot suddig bakgrund.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Trött på att leta längst ner i byrålådan efter en arbetströja till hemmaprojektet? Byggahus-tröjan löser det! Med ett verktyg i handen och ett annat på tröjan blir du en komplett hemmafixare och kan genomföra projektet med stil. Tröjan är tillverkad i 100% ekologisk bomull, är rak och ledig i passformen och behagligt mjuk och skön. Fem lyckliga vinnare får en rabattkod och kan beställa en valfri tröja utan kostnad. Tröjorna finns med motiven cirkelsåg, handöverfräs, motorsåg, skruvdragare och robotgräsklippare.

[bild]

Värde: 208 kr/st (t-shirt 179 kr + frakt 29 kr)

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna tröjan, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vem är det som tillverkar verktygen i julkalendern?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnarna utses fredagen den 6 nov.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom en vecka.
Svar: WERA
Snyggt med en ny fräsch t-shirt som går nedanför naveln ;)
 
Wera! Vem kan tacka nej till en xxl-tröja med ett verktyg på bröstet? Inte jag!
 
Maria T
Svar = Wera

Alternativet till att låta tatuera "Queen of Screwdriving" på överarmen är att ha en tischa med mitt favoritverktyg!
 
Tack alla hemmafixare för era motiveringar den här veckan. Vi har nu utsett följande fem vinnare, som får vars en tröja.
@raveper, @ThomasLindgren, @Chrissofsweden, @holmberg87 och @Thullen.
Grattis till er, nu kan ni fortsätta era projekt med stil och dessutom se bra ut på de bilder ni lägger upp på Forum! ;)
 
  • Gilla
holmberg87 och 2 till
  • Laddar…
Tack för vinst. Ska se om jag kan ta någon bild på min gamla "malätna"
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Svart t-shirt med slitage och fläckar, logotyp synlig i mitten.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.