Min dotter önskar sig led stripes i julklapp och när jag söker på nätet känns det som en djungel och när man dubbelkollar på trustpilot innan köp så verkar det bara vara opålitliga affärer och kinaställen som säljer det jag söker. Bauhaus tex verkar bara ha en med olika färger som vad jag kan se inte går att styra via app.

Försöker hitta en som är 5-10 meter lång, har många färger och kan styras både via fjärrkontroll och via app. Och att den inte kräver någon extra typ Google home för att kunna styra via appen. Enkel att använda och inte superdyr (kan absolut betala runt det dubbla mot vad det kostar på tex lightinthebox, men inte flera tusen för att få ihop tillräckligt med längd).

Och då hon har iphone och resten av familjen Android behöver det funka till båda telefonerna.
 
B byggankan skrev:
Min dotter önskar sig led stripes i julklapp och när jag söker på nätet känns det som en djungel och när man dubbelkollar på trustpilot innan köp så verkar det bara vara opålitliga affärer och kinaställen som säljer det jag söker. Bauhaus tex verkar bara ha en med olika färger som vad jag kan se inte går att styra via app.

Försöker hitta en som är 5-10 meter lång, har många färger och kan styras både via fjärrkontroll och via app. Och att den inte kräver någon extra typ Google home för att kunna styra via appen. Enkel att använda och inte superdyr (kan absolut betala runt det dubbla mot vad det kostar på tex lightinthebox, men inte flera tusen för att få ihop tillräckligt med längd).

Och då hon har iphone och resten av familjen Android behöver det funka till båda telefonerna.
Köpte en sådan här till min dotter för några veckor sedan.
Endast appstyrning, men den fungerar problemfritt.
Så hon är väldigt nöjd.
https://www.hornbach.se/shop/LED-stripe-MALMBERGS-WiFi-RGB-5m/10239531/artikel-detaljer.html
 
Peter2400 Peter2400 skrev:
Köpte en sådan här till min dotter för några veckor sedan.
Endast appstyrning, men den fungerar problemfritt.
Så hon är väldigt nöjd.
[länk]
Tack, precis vad jag söker!
 
Har du kollat ClasO, jag köper bara vita men de har i färg också.

Protte
 
Peter2400 Peter2400 skrev:
Köpte en sådan här till min dotter för några veckor sedan.
Endast appstyrning, men den fungerar problemfritt.
Så hon är väldigt nöjd.
[länk]
Halloj, väcker liv i en gammal tråd:)
Är slingan enkel att kapa, går det att koppla ihop delarna enkelt och går den att dimma till väldigt låg ljusstyrka?
Vi söker en ledlist med appstyrning som ska sitta i två bokhyllor på vardera sida om tvn och på hyllplan ovanför, vill ju helst att allt ska gå på samma kontroll:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.