Svart t-shirt med tryck av en stiliserad blå och grå handöverfräs och logotypen Byggahus.se.

Trött på att leta längst ner i byrålådan efter en arbetströja till hemmaprojektet? Byggahus-tröjan löser det! Med ett verktyg i handen och ett annat på tröjan blir du en komplett hemmafixare och kan genomföra projektet med stil. Tröjan är tillverkad i 100% ekologisk bomull, är rak och ledig i passformen och behagligt mjuk och skön. Fem lyckliga vinnare får en rabattkod och kan beställa en valfri tröja utan kostnad. Tröjorna finns med motiven cirkelsåg, handöverfräs, motorsåg, skruvdragare och robotgräsklippare.

Person bär en grå t-shirt med tryck av en cirkelsåg och texten "Byggahus.se".

Värde: 208 kr/st (t-shirt 179 kr + frakt 29 kr)

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna tröjan, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vem är det som tillverkar verktygen i julkalendern?
Svaret hittar du här: https://www.byggahus.se/shop

Vinnarna utses fredagen den 6 nov.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom en vecka.
 
Redigerat:
  • Gilla
Gunnedet och 2 till
  • Laddar…
Svar: Wera

För er som har följt mig i mina trådar så fastnar jag oftast inte på bild. Orsaken är givetvis bristen på byggriktiga kläder :rofl:
 
Svaret är Wera!

För att tröjan med cirkelsågen är tillverkad i samma stil som min avatar och ser sjukt gullig ut.
 
Svar: Wera.

Motivering: För att jag vill ge sambon den, som tack för att han alltid bistår mig i diverse projekt i torp och trädgård. Han gillar verktyg och ser alltid till att jag har det som behövs och därför är motivet perfekt.
 
Svar: wera

För att med en sådan hård byggtröja så kan jag låta bli att äta min machosallad även idag!
 
Wera. För att alla mina t-skjortor är fulla av färgfläckar och jag skall snart fira min sextioårsdag
 
Svaret är Wera.

Motivering: Min Byggahus tshirt som jag fick för ett antal år sedan har använts flitigt vid alla projekt och även synts i mina trådar på forumet. Men nu är den trasig och jag vill verkligen ha en ny, den gamla var helt underbart skön!
 
T
Svar Wera.

Jag har helt ärligt bokstavligt talat enbart helsvarta t-tröjor, som jag bär oavsett om det är på jobbet, hemmavid eller under renoveringar.
Skulle va trevligt med en svart tröja med häftigt tryck på
 
Wera
 
Svar: Wera
Motivering: Jag vill gärna ha motorsåg på min tröja för det är där allting börjar...
 
Wera

För att jag aldrig vunnit något, någonsin, undantaget en hjubytartävling när Bilia invigde sin anläggning här på orten. Det var drygt 30 år sedan.

Det känns som om det är min tur, helt enkelt.
 
Svar: Wera

Häromdagen frågade jag min Sambo om jag inte har haft min bygg-t-shirt under hela renoveringen, 3 år. Jo, så var det. Dags att byta helt enkelt.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]

Trött på att leta längst ner i byrålådan efter en arbetströja till hemmaprojektet? Byggahus-tröjan löser det! Med ett verktyg i handen och ett annat på tröjan blir du en komplett hemmafixare och kan genomföra projektet med stil. Tröjan är tillverkad i 100% ekologisk bomull, är rak och ledig i passformen och behagligt mjuk och skön. Fem lyckliga vinnare får en rabattkod och kan beställa en valfri tröja utan kostnad. Tröjorna finns med motiven cirkelsåg, handöverfräs, motorsåg, skruvdragare och robotgräsklippare.

[bild]

Värde: ca 180 kr/st.

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna tröjan, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Vem är det som tillverkar verktygen i julkalendern?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredagen den 6 nov.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Det är tyska Wera som är tillverkare.
Skulle vilja vinna den med en skruvdragare som motiv, att ge till en vän som nyss blivit bovärd i en bostadsrättsförening.strl XL. Tröjan skulle passa perfekt till hans nya uppdrag.
 
Wera!
Skulle bli sååå glad att se min partner i tröjan han kommer att gilla mäst ;-)
 
Svar: det tyska märket Wera
Min man glider omkring i diverse coola t-shirtar med motorsågar och ”not afraid to get dirty ” -texter, känner att jag vill svara upp det med en lika cool t-shirt med en cirkelsåg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.