Tja!

Börjar med att erkänna att ja, jag är teknikkonservativ. För spotify-relaterade kommentarer, se separat stycke längre ner. Så, då var det sagt. :)

Döm om min förvåning när jag efter den senaste programvaruuppdateringen i min mobil (Samsung S10e) för ett par veckor sedan upptäckte att mediaspelar-appen inte längre fungerade!!! :surprised: Jag har en hel drös MP3-filer på mobilen som jag inte längre kan spela upp. Eller ja, spela upp kan jag, genom att gå in i mappen och starta filen därifrån. Men den spelar bara en låt, börjar inte på nästa.
Varför gör de så här? Inte f-n vet jag! Men, när jag försöker använda appen får jag något irriterande meddelande om att jag måste skapa något jäkla youtube-konto för att kunna fortsätta spela mina jäkla låtar! Vaf...!? Jag har mina låtar PÅ mobilen, vad f-n ska jag med ett youtube-konto till??? Varför behöver jag internet när låtarna ligger IIII mobilen????? GAAAAHHHH!!! (Ber om ursäkt för felaktigt användande av GAAAAHHHH!!!, men det kändes rätt just nu.) Blir så in i h-----e irriterad på sånt här... :mad:

Så, till saken: Kan någon vänlig själ, med förståelse för att en åldrande man inte vill lägga heeeeeela sitt liv på i "molnet", snälla tipsa mig om en bra, gratis, nedladdningsbar media-app så jag fortsätta spela mina MP3-låtar som jag alltid gjort...? :)

Stort tack på förhand!


Spotify dårå: Jo, jag vet att spotify finns. Jag har till och med använt det, flera gånger! Jag vet till och med att man kan skapa listor med sina låtar. Och att man kan spela listorna offline!!! Hur går det till? :thinking: Jag vet inte!!! :surprised:
Men, jag har ingen lust att leta upp alla de tusentals låtarna jag redan har en gång till. Så enkelt är det.
Gah... :cry:
 
Har du inte standardappen Samsung Music?
 
G
BlackPlayerEx
Brukar jag använda mig av för mp3:surprised:r/o.dyl.
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
K Kane skrev:
Har du inte standardappen Samsung Music?
Söker......

Nope... :cry: Min förra app - som inte längre är "tillgänglig" hette Google Play Music...
 
Då kan du hämta Samsung Music i Play Butiken. Ikonen är den markerade;

Samsung Music-appikonen med musiknotssymbol, markerad med röd ram på en smartphone-skärm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
G GargamelSE skrev:
BlackPlayerEx
Brukar jag använda mig av för mp3:surprised:r/o.dyl.
Laddade precis ner gratisversionen. Funkar, får utvärdera hur bra i helgen. Stort tack för tipset!! (y)
 
  • Gilla
GargamelSE
  • Laddar…
K Kane skrev:
Då kan du hämta Samsung Music i Play Butiken. Ikonen är den markerade;

[bild]
Hann ju ladda ner blackplayer först, men kanske testar Samsungs också! Tack för tipset!! (y)
 
Fick samma fel för någon vecka sedan ! Slutade med att jag laddade in "Free Music" (nottecken på rosa bakgrund).
Har bara kört en halv e-bok där ännu, men den verkar fungera precis lika bra, som den gamla Samsung-appen. Den har även stöd för frekvenskorrigering (Equalizer) om man så önskar. Mp3-filerna ligger kvar på ursprunglig plats, så jag behövde inte konstra med detta. Om jag har skärmbilden med bokomslaget synlig, så snurrar den runt ibland och visar reklam, men det kan jag ha överseende med. Så här långt är jag helnöjd.
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
T ToRy skrev:
Laddade precis ner gratisversionen. Funkar, får utvärdera hur bra i helgen. Stort tack för tipset!! (y)
Kör på med BlackPlayer, funkar utmärkt! (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.