Hmm, min gamla login, snickarn, funkar inte längre.. :-/

Hursomhelst, jag jagar efter ett bastuaggregat som har lite mer än det vanliga. Är det någon som har använt produkter från http://www.saunamare.com/en/index.html

 
Klart cool design. Får kolla med någon finsk kamrat hur själva funktionen är.
Hörde att självaste Vladimir Putin har installerat en bastu från Saunasystem. Därav mitt intresse.
 
Kan ju säga att Markus Grönholm, Nokias VD har ett Iki Bastuaggregat. Har själv badat i 2 bastu med ikiaggregat, 1 vedeldat och 1 eldrivet. Jag måste säga att de ger ett väldigt behaglig bastubad. Med högluftfuktighet om man vill. De håller även väldigt högkvallitet och det är status i Finland att ha ett sånt aggregat.
 
Riesen skrev:
Kan ju säga att Markus Grönholm, Nokias VD har ett Iki Bastuaggregat. Har själv badat i 2 bastu med ikiaggregat, 1 vedeldat och 1 eldrivet. Jag måste säga att de ger ett väldigt behaglig bastubad. Med högluftfuktighet om man vill. De håller även väldigt högkvallitet och det är status i Finland att ha ett sånt aggregat.

Den dan han tar med sig telefonen in i bastun utan problem så då skall jag köpa en Nokia. :cool: ;D
 
Hej! Snygga bastuaggregat! Är det någon som vet ungefärligt prisläge för Iki och Saunasystem m.m.?

Mvh,
Marcus
 
Tror att Saunasystem är i den högre prisklassen. Har nu fått reda på att de har installationer på hotell och spas. Tydligen ganska tåliga maskiner. Får deras priser kommande vecka. Meddelar vidare då.
 
Jag kan rekomendera Tylö Combi som har inbyggt ångbad, det ger ett bad i klass med dom vedeldade agregaten. Något som jag tycker är extra bra är att man kan välja att ha manöverpanelen som man ställer in fuktighet mm inne i bastun.
http://www.sigro.se/es_shop/index_nocache.html  


 
  • imag0068.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan ju säga att Markus Grönholm, Nokias VD har ett Iki Bastuaggregat.
Nu blev det nog lite galet :D Markus Grönholm är rally kusken och Pekka Ala-Pietilä är Nokias VD ;)
 
Finne som Finne Alla gillar väl bastu. ;) :cool:
 
Cricce skrev:
Kan ju säga att Markus Grönholm, Nokias VD har ett Iki Bastuaggregat.
Nu blev det nog lite galet :D Markus Grönholm är rally kusken och Pekka Ala-Pietilä är Nokias VD ;)
hoppla Markus Grönholm och Nokias vd skulle det vara ;)
 
Riesen skrev:
[quote author=Cricce link=1131477665/0#8 date=1136208797]
Kan ju säga att Markus Grönholm, Nokias VD har ett Iki Bastuaggregat.
Nu blev det nog lite galet :D Markus Grönholm är rally kusken och Pekka Ala-Pietilä är Nokias VD ;)
hoppla Markus Grönholm och Nokias vd skulle det vara ;)
[/quote]

Vill inte vara besvärlig nu men är inte Nokia VD'n Jorma Ollila ? :-[

(eller för att vara noga så är han CEO på Nokia. VD i dessa "internationella"
företag ser väl inte så bra ut: VD=Venerical Diseases ::) ::) )
 
Jorma Ollila har bytt jobb från Nokia till Shell!
 
Lillbjorn skrev:
Jorma Ollila har bytt jobb från Nokia till Shell!
F'låt :-[ att tråden inte håller sig till ämnet men vill bara tillägga:
Jorma sitter kvar i Nokia till sommaren. Han tillträder sin post inom Shell den 1:a Juni.

"The Board of Directors of Royal Dutch Shell plc is pleased to announce the appointment of Jorma Ollila , currently Chairman and CEO of Nokia , to succeed Aad Jacobs as the company ’ s Non-Executive Chairman . The appointment will be effective from 1 June 2006"

Ps. håller också på med basturenovering och IKI ser otroligt bra ut...
 
Iki blir det!!!
/J
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.