Vad kul att ni gillar det.Vi är själv nöjda :D
Vi har en båt, men en träbåt skulle nog vara fin att ha oxå(om inte alla pengar är slut vilket jag tror att de är ;D)

Det ligger en brygga framför huset 3 meter bort,men det är meningen att det ska vara brygga framför huset.
 
hama170 skrev:
Vad kul att ni gillar det.Vi är själv nöjda :D
Vi har en båt, men en träbåt skulle nog vara fin att ha oxå(om inte alla pengar är slut vilket jag tror att de är ;D)

Det ligger en brygga framför huset 3 meter bort,men det är meningen att det ska vara brygga framför huset.

Det vore trevligt om du la till länken till hemsidan i din profil. Lättare att hitta den då ;D
 

Hama170; väldigt nyfiken på er planlösning, kommer den snart på sidan? ::)
 
Sweli skrev:
Det vore trevligt om du la till länken till hemsidan i din profil. Lättare att hitta den då  ;D
Får man fråga en såndär korkad fråga ;DJag har fyllt i min hemsideadress i profilen , men den kommer inte ändå.Måste man fyllai URL nummer?Vad är det?
Det är min bror som lägger upp hemsidan och han ska lära mig programmet så att jag kan fixa själv(om det går ;D)
 
emyran skrev:
Hama170; väldigt nyfiken på er planlösning, kommer den snart på sidan?  ::)
Jag ska säga till min bror(jag sa till honom igår, men han gör inte som jag säger ;D)
 
::)Nu ni Tack för hjälpen ;)
Man känner sig inte alltid så smart ;D
 
Pinger vilket fint hus!Vad fort det går, vi ska bygga lösvirke så det kommer att gå lite långsammare :D
 
Jag har inte gjort någon hemsida ännu, dock upptäckte jag på Anebyhus hemsida att ursprungsförslaget till vårt hus är månadens hus i mars. Sedan har vi gjort lite ytterligare ändringar, spegelvänt det, förstorat, gjort en annan kupa på framsidan (sadeltak) med balkong och veranda, förstorat tvättstugan, ändrat hela planlösningen på övervåningen m.m. Huset blev 204 kvm till slut.
 
;)

Ja, så var det dags för ett nytt avsnitt och lite bilder igen...
"Det går långsamt fram, men det går ändå fram, vi hurra för den resan när vi kom till...... "

Hoppas någon gång kunna presentera något annat än bilder på felaktigheter ::)

Helena med...............
Sverige Stugan
 
Det har tydligen varit svårt för vissa webläsare att se hemsidor på passagen. Därför har jag lagt ut hemsidan även på Spray (och håller tummarna att det fungerar):
http://medlem.spray.se/miljonprogrammet/
Den gamla adressen är fortfarande giltig:
http://hem.passagen.se/miljonprogrammet/

Men den förb...e reklamen får ni stå ut med. Dessvärre har jag inte uppdaterat sidan på en månad men så fort vi börjar med trädgården ska jag fortsätta.
Ljudrummet är heller inte påbörjat, det är svårt att ta reda på fakta om hur det ska göras - alla råd gäller befintliga rum och i vårt fall kan vi bygga upp det från grunden (nåja). Jag har fått förslag på att ha gallernät i stället för spånskiva på golvet för att absorbera ljudet bättre och såna uppgifter måste kollas upp ordentligt...
 
::)

Oj, 3000 besökare på Hemsidan!
Tack alla för stödet och hejaropen här och i gästboken!
;D

Helena med
Sverige Stugan
 
Plockar fram den här tråden lite.



Balzary: Tänkte bara säg att det ska bli spännande att kolla hur det går för för er! Snygg hemsida! :D
 
;D
 
Inger-Pinger skrev:
33 som citerar samtliga inlägg hittills, inklusive huvuden och avslutningar,
och sedan lägger till "jag också".

19 som citerar alla "jag också", inklusive huvuden och avslutningar, och
lägger till "jag med".

[/color]
Funderade på att göra det, men jag fegade ur... ;D
 
Tiggre: Kollade in alla era bilder, skitsnyggt!!! :D Log brett då jag såg er trappgrind (den där grå) hur många gäster har ni fått hjälpa igenom denna? Vi hade en likadan och den är rejält vuxensäker... ::) ;D

Köket med mosaiken gillade jag också!

Kommer att hämta mycket inspiration från era bilder!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.