Svar : 7,3 liter
Jag och min man har börjat ta efter våra tonårsbarn i ett mera nyttigt tänk angående vad vi stoppar i oss i matväg. En Philips Airfryer XXL kommer då efter att ha läst mycket information om denna vara, att passa oss perfekt i vårt nya hälsosamma liv.
Så roligt att jag hittade denna tävling då jag inte ens visste att det fanns något med namnet Airfryer tidigare. Garanterat kommer en ny värld att öppna sej för oss.
 
Hej!

Denna airfryer har en kapacitet på 7,3 liter!

Så lustigt att denna tävling kommer upp. Jag blev under veckan rekommenderad av en klasskompis, att skaffa just en Airfryer. Det låter ju för bra för att vara sant. Så enkel att använda och göra ren.

Den skulle verkligen förenkla mina hektiska dagar som student. Jag pluggar till byggnadsingenjör just nu. Jag är i skolan varje dag och studerar, inkl helger.

Med detta sagt så kan man undra hur jag har tid till att laga mat..? Nope det har jag inte. Den senaste månaden har bestått av färdiglagad frysmat. Varken miljövänligt, speciellt näringsrikt eller ekonomiskt.

Jag vill äta mer vegetarisk/vegansk mat som går snabbt att tillaga i större mängder. Utbudet av färdiglagade matlådor av just vegetarisk och vegansk mat är tyvärr väldigt liten.

Tack för mig! :)
 
7,3 liter eller 1,4 kg pommes! Perfekt för mig och min familj när det vankas helg. Det vore så skönt att få slippa hålla på med oljan och ändå få ett bra resultat.
 
Philips Airfryer XXL Korgen rymmer hela 7,3liter!

Om jag vinner detta,
Skulle vardagen lätta,
Och hjärtat sluta smärta,
När hälsan börjar snärta.
 
Korgen rymmer 7,3 L
Om jag vinner vinner jag, då kan jag laga nyttigare friterad mat till barnen.
Med vänlig hälsning,
 
Hej
Korgen i Philips Airfryer XXL rymmer hela 7,3 liter!
Vi skulle bli överlyckliga hela familjen att få hem en Philips Airfryer XXL. Barnen har tjatat om en sån länge. En av sönerna som flyttat hemifrån har köpt en airfryer som han använder jättemycket.Så nu skulle vi gärna testa på en med.
 
"Du kan laga en hel kyckling och ända upp till 1,4 kg pommes frites till en hungrig familj eller hungriga vänner. Tillaga upp till sex portioner med den stora korgen som har en kapacitet på 7,3 l".

Drömmer om en Philips Airfryer på min bänk,
för vi vill laga mat med nyttigt tänk!
Yngsta sonen har långsiktiga kockplaner,
vill fritera nuggets, pommes och söta bananer.
Luften skapar gudomlig mat som är krispig och mör,
enkelt för mig som aldrig blev ingenjör...
Maskinen florerar i önskelistans topp,
så hela familjen ställer nu sitt hopp...
Att under julgranen i dystra Coronatider,
hitta maskinen som kan fritera både skinka och prinskorv vad det lider... ;)
 
  • Glad tecknad kock i vit uniform håller upp en serveringsklocka på en gul bakgrund.
Svar:
Stora korgen har en kapacitet på 7,3 l.


Pommes med gott samvete,
I princip utan arbete.

Det låter för bra för att vara sant,
Ja, nästan briljant.

En köksmaskin som kan tänka,
Utan en enda droppe stänka.

Hur ska jag laga mat framöver?
En Airfryer är vad jag villhöver.
 
Svar: 7,3 liter

Står just nu i ett kök där allt är borttaget och enbart väggar, tak och golv är kvar. Vore trevligt att få äta något betydligt godare än micro-mat den närmaste tiden. En Airfryer kommer självklart få en hedersplats även när det nya köket är klart! :)
 
Svar: 7,3 l.
Nu när jag har slitit av hälsenan och hoppar runt på kryckor,så hade det
underlättat familjens matlagning med en Philips Airfryer XXL.Det enda jag
kan göra är att plocka in i diskmaskinen och gå igenom läxor med barnen.Så om
jag kan förbereda genom att ta ut maten från frysen på morgonen så att barnen kan laga maten i Airfryern
så att den är klar när frugan kommer hem.Det skulle göra så att frugan och familjen
kan äta i lugn och ro när frugan kommer hem från jobbet och innan det ska köras
på aktiviteter.Med 3 barn vill jag underlätta för frugan så att hon inte går in i väggen.
 
7,3 liter!! Vilken kapacitet!

Jag äter enligt LCHF sedan en månad tillbaka och kan inte leva utan ugnstillagade grönsaker: kålrabbipommes, blomkål med curry, broccoli med chili & vitlök, vitkål med spiskummin, grönkål au natural, paprika, lök. Men det är så omständligt att tillaga i ugn - det osar och man behöver använda lite väl mycket fett ------ jag behöööver en Actifry. Jag skulle använda den typ … varje dag. Ja, flera gånger om dagen ;) Jag skulle gärna testa att göra hälsosamma fish and chips också, något barnen älskar.
 
Svar: 7,3 liter

EN sak lovar jag dyrt och heligt. Jag kommer att bli den mest hängivna ’chips’-friteraren om jag vinner denna fantastiska manick!! (Som om jag inte redan är det, hrmpf ...) Alltså chips som i ’fish and chips’. Jag är engelsman och vet vad jag snackar om. Och jag har haft några ganska dåliga fritöser hittills, som numera är kasserade … eller sönderanvända efter alltför idogt chips-friterande. Jag testar gärna att fritera fish också. Och en massa annat mumsigt. Har en son som uttryckt att han mycket gärna skulle fritera på amerikanskt vis. Snickers t.ex. Och göra donuts. Glömde jag nämna pajer? Och en dotter som tänker lite mer åt det hälsosamma hållet och gärna skulle fritera grönsaker. Så, vad sägs? Har jag lyckats övertyga? Hoppas det, för nu står jag snart inte ut längre utan riktigt goda chips.
 
7,3 L

Den där verkar ju så bra att till och med jag skulle kunna fixa till lite god mat, hade varit kul å prova om det verkligen är så.
 
Korgen rymmer 7,3 liter

Jag har provat den hos en vän, jag blev helt såld och drömmer om att äga en.
Det är en helt fantastisk apparat, som lagar mat som smakar underbart.
Enkelt, fettsnålt och frasigt gott, och middagen njuts i ett kök utan stök.
Hos oss blir Airfryern en favorit, som används flitigt mången nyttig och smakrik matbit.
 
7,3 liter rymmer den. Jag älskar friterad mat, tänk att få överraska min familj med hemgjorda friterade fish and chips och kanske äppelmunkar till efterrätt, eller varför inte friterad glass? Barnen som kämpade med minecraft huset skulle bli glada om vi vann en airfryer så de kunde få äta lite gott .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.