Den slår ändå inte denna: DW708_1.jpg
 
sville skrev:
Den slår ändå inte denna: [bild]
Jasså inte det.

Boschen har lite lättare att såga utan strömuttag iom att den är sladdlös.
Då kan du stå där med DW å sura. ;D
 
Precis och enligt bosch så ska den klara upp till 140 sågsnitt i furu dim 38*145 mm på en laddning.. :D :D
 
Men sen finns de ju faktiskt en del folk som aldrig skulle vilja synas med ett gult verktyg i handen.. ;D ;D Jag är mina boschverktyg trogen livet ut.. ;D ;D
 
Stefan_h skrev:
Men sen finns de ju faktiskt en del folk som aldrig skulle vilja synas med ett gult verktyg i handen..  ;D ;D Jag är mina boschverktyg trogen livet ut..  ;D ;D
Därför du köpe en grön/svart Festool sug ;)

Skojar bara, festool kan ingen ha något emot, förutom priset då ::)
 
De ska vara priset som talar omet festool.... Annars hade jag haft hela garaget fyllt med deras maskiner..  ;D ;D ;D
 
Oj, såg inte att det var en batterimaskin.
Det skulle iofs vara det enda verktyg som jag betvivlar skulle funka _bra_ i praktiken.
Iaf om man kör mycke med den, för 140 snitt e inte så mycke om man tänker efter.
 
Sant att 140 snitt inte e mycket... Men samtidigt om du inte har tillgång till ström mer än från ett elverk är den ju perfekt.. Jag är uppvuxen på en ö utan vare sig ström eller rinnande vatten... Hade vart perfekt när man byggde till där ute.. Istället för att stå o köra allt för hand... Använt den sen dratt igång elverket medans man åt lunch eller liknande o laddat batteriet.. :) likadant nu.... säg att man kan köra 140 plankor mellan laddningarna.. Det kan ju va en lagon arbetsinsats mellan kafferaster o lunch/middag.. Nu vet jag iof inte laddtiden men de allra flesta blå bosch har en laddtid på ca 30 min...
 
  • Gilla
leffe-e
  • Laddar…
Kanske inte helt omöjligt med ett 2-batteri-scenario ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.