Fullt möjligt att det är fel avdelning, men jag vill ju inreda trädgården :-/

Ska snart flytta in i huset och har t.o.m redan fått post dit, men vi har ingen postlåda. Alla vi har sett är ju så fula >:( Är heller inte sugen på att betala 1000-lappar för den...

Vad har ni för postlådor där ute i Sverige? Vad kan passa till ett gammalt trähus i falurött? Vääldigt tacksam för snabba svar :-*
 
Bygg en själv tills vidare. Det går säkert att hitta lite brädor från brädgården. Så kan ni bygga en som passar huset och måla i samma färg.

Pernilla
 
Här finns det med lite olika motiv, man kan även få med eget motiv efter ett vanligt foto på något kul eller sitt djur om man har det.
http://www.flexbox.se/

Eller så köp en vanlig träpostlåda och måla själv, röd med vita knutar eller hur huset ser ut, kanske måla ett litet fönster på eller nåt...
 
Leta på olika inredningsaffärer, jag såg en väldigt fin på Lantliv och skafferi i Stockholm, även Bruka har en i plåt. Själv beställde jag vår via nätet från Danmark, en lite annorlunda postlåda i zink.
 
Sj så har jag köpt en träpostlåda som jag har laserat. Nackdelen som jag märkt är att jag måste göra den vattentät. Posten blir blöt om det regnar ute :(
 
allinrep - blev nyfiken på zinklådan! Har du ngn bild man kan få se?

Tänkte först på en sån där hög låsbar låda, veckopostlåda tror jag dom kallas. Men dom är för dyra och tror jag kommer reta mig på att behöva låsa upp varenda dag. Annars ligger nog trälådan bäst till, den skulle ju faktiskt passa till vårt lilla hus...
 
Jag skickade efter min från Nordhjem( www.nordhjem.dk), när jag var in och kontrollerade om den fanns kvar i sortimentet upptäckte jag att den tydligen är slut.
Det är svårt om man vill ha något lite annorlunda, hoppas att du hittar någon bra!

Pernilla
 
Kanske en såndär brevlåda dom har utomlands som man fäller upp en röd sak på.

postbox.jpg
 
Heaven_angel - vart har du hittat bilden?

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.