Staffans2000
Nej, den under.

Staffan
 
  • Älska
nino89
  • Laddar…
alltså det kan inte vara SANT!!?!?!?!

TUSEN TACK ALLIHOPA!!!
mina element är varma nu !!!!!!!
ni är bäst all kärlek till er!!
 
  • Gilla
jonaug
  • Laddar…
Men som sagt. Det är en kran man "aldrig" rör. Varför var den avstängd?
 
Förra ägaren tänker kanske att det var ett smidigt sätt att stänga av värmen, dvs spara pengar på sommaren. Men jag hade inte rört den mer, systemet borde sköta det själv med ute/inne givare och termostater.

/jonas
 
Bästa forumet nånsin. nu är hela hemmet varmt igen!

Håller med jätte konstigt? de borde ha sagt det till oss att de har stängt av värmen :O
Vi har absolut inte pillat eller stängt av saker här, vi visste inte vad som fanns innanför den luckan, tills igår då någon här i forumet bad mig att fota innuti.

så tacksam ha en fin dag allihopa :heart:
 
  • Gilla
En apelsin
  • Laddar…
Staffans2000
N nino89 skrev:
Bästa forumet nånsin. nu är hela hemmet varmt igen!

Håller med jätte konstigt? de borde ha sagt det till oss att de har stängt av värmen :O
Vi har absolut inte pillat eller stängt av saker här, vi visste inte vad som fanns innanför den luckan, tills igår då någon här i forumet bad mig att fota innuti.

så tacksam ha en fin dag allihopa :heart:
Så bra att det fixade sig så lätt.
Tag och känn med handen på ventilen så att den inte läcker lite. Det är inte ovanligt att de fuktar när man pillar på dom. Speciellt ifall den varit orörd länge.

Staffan
 
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Så bra att det fixade sig så lätt.
Tag och känn med handen på ventilen så att den inte läcker lite. Det är inte ovanligt att de fuktar när man pillar på dom. Speciellt ifall den varit orörd länge.

Staffan

verkligen att det "bara" var den spaken som var avstängd .. jag kände på allt där inne precis och ingenting känns fuktigt eller läcker någonting. Väldigt konstigt att de bara fått för sig att stänga av den.

Det var ett äldre par som bodde här tidigare och de åkte iväg ganska mycket till vinter/sommarstuga. kanske sparade på elen/värmen ingen aning väldigt skumt :rofl:
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.